حیات استان یزد به آب بستگی دارد
کد خبر: 3705169
تاریخ انتشار : ۲۲ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۸:۰۸

حیات استان یزد به آب بستگی دارد

گروه اجتماعی- مدیرعامل گروه تعاونی پیشگامان کویر یزد با اشاره به اینکه حیات استان یزد به آب بستگی دارد گفت: با توجه به شرایط بحرانی که در این زمینه وجود دارد، پیشگامان به این موضوع ورود و طرحی ارائه شد.

به گزارش ایکنا از یزد، محمدرضا رضایی نژاد، مدیرعامل گروه تعاونی پیشگامان کویر یزد 21 فروردین ماه در جمع خبرنگاران استان اظهار کرد: آب یکی از مهمترین مباحثی است که در سال های اخیر در استان بوده و در صورتی که وضعیت آب به این صورت باشد، هر کسی در یزد هر سرمایه‌ای اعم از اجتماعی، اقتصادی و...داشته باشد، با مشکل مواجه خواهد شد.

وی ادامه داد: راهکارهای مختلفی از سوی افراد صاحب‌نظر، مسئولان و ... برای تامین آب مطرح شده و یکی از راهکارهایی که توسط پیشگامان ارائه شد، تشکیل تعاونی تامین نیاز است که بر مبنای بحث حق‌ابه در روستاها در زمان‌های گذشته شکل گرفته است.

مدیرعامل گروه تعاونی پیشگامان کویر یزد گفت: بر اساس این طرح سرمایه‌های لازم برای انتقال آب یزد به سهام تبدیل و هر شخص می تواند اقدام به خرید این سهم برای سرمایه‌گذاری کند.

رضایی نژاد افزود: در حال حاضر بحث فروش سهام در حال انجام است و از 20 اسفند 96 آغاز شده و تا 30 فروردین ماه جاری ادامه دارد و افراد می‌توانند اقدام به خرید سهام برای مشارکت در این طرح بزرگ کنند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود، تحویل میوه درب منزل مردم با قیمت پایین‌تر از قیمت تنظیم بازار را از دیگر اقدامات در راستای خدمت رسانی شایسته به مردم عنوان کرد و گفت: این اقدام در یزد و تهران به صورت پایلوت اجرایی و مشکلات آن برطرف شد.

مدیرعامل گروه تعاونی پیشگامان با اشاره به فعالیت های بندر خشک تصریح کرد: راه‌اندازی سردخانه‌های بندر خشگ پیشگامان به عنوان اولین بندر خشک بخش تعاونی کشور انجام شد و در حال گرفتن سایر مجوزها هستیم البته در این طرح یک مجموعه تفریحی، ورزشی و بازاری نیز پیش بینی شده است.

انتهای پیام

captcha