اعزام 2900 کرمانی به حج تمتع در سال جاری
کد خبر: 3705375
تاریخ انتشار : ۲۴ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۱:۰۸
عرب‌نژاد اعلام کرد:

اعزام 2900 کرمانی به حج تمتع در سال جاری

گروه اجتماعی - مدیرکل حج و زیارت استان کرمان گفت: امسال 2 هزار و 900 زائر از کرمان در قالب 22 کاروان عازم حج تمتع می‌شوند.

به گزارش ایکنا از کرمان، محمود عرب‌نژاد، مدیرکل حج و زیارت استان کرمان دیروز پنج‌شنبه، 23 فروردین در جمع کارگزاران حج و عتبات عالیات این شهرستان گفت: با هدف ساماندهی به دفاتر زیارتی و کارگزاران حج و عتبات عالیات همایش در شهرستان زرند را برگزار کردیم.
وی بر لزوم سازماندهی و هماهنگی بین عوامل موثر در خدمت‌رسانی به زائران تاکید نمود و خواستار ارتقای سطح خدمات شد.
مدیرکل حج و زیارت استان کرمان با تأکید بر اینکه دفاتر زیارتی باید همت کنند که عاشقان و ارادتمندان امام حسین(ع) در قالب کاروان‌هایی اعزام شوند که تحت نظارت سازمان حج و زیارت هستند از زائران خواست در اعزام سفرهای زیارتی حتما از طریق دفاتر زیارتی رسمی تحت نظر سازمان حج و زیارت اعزام شوند تا در سفرهای خود دچار مشکل نشوند.
عرب‌نژاد ثبت‌نام برای اعزام کاروان‌های حج تمتع از استان کرمان را 22 کاروان در قالب حدود 2 هزار و 900 زائر اعلام کرد و گفت: تمام مراحل اعزام انجام شده است و در حال حاضر مراحل پزشکی آنها در حال انجام است و از اواخر فروردین ماه جلسات آموزشی برگزار می‌شود.
حبیب‌الله خنجری، فرماندار زرند نیز گفت: خدمت به زائران حج و عتبات عالیات از الطاف الهی است، باید خدا را شاکر باشید که این لطف و عنایت شامل حال شما شده است زیرا نگاه اهل بیت عصمت و طهارت(ع) به خادمان، نگاهی ویژه و خاص است.
وی افزود: از ویژگی‌های بی‌نظیر حج نسبت به سایر فریضه‌های اسلامی این است که حج دو جنبه متفاوت فردی و اجتماعی دارد که رعایت هر دو جنبه در سعادت حجاج و ملت‌های مسلمان، تأثیر بالایی دارد.
انتهای پیام

captcha