امنیت وآبادانی فعلی کشور را مدیون خون شهدا هستیم
کد خبر: 3705376
تاریخ انتشار : ۲۴ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۱:۰۹

امنیت وآبادانی فعلی کشور را مدیون خون شهدا هستیم

گروه سیاست و اقتصاد - فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان قلعه‌گنج با بیان اینکه امنیت وآبادانی فعلی کشور را مدیون خون شهدا هستیم، گفت: ایثار و فداکاری را باید از خانواده‌های معظم شهدا آموخت.

به گزارش ایکنا از کرمان، محمود شاهرخی، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان قلعه‌گنج دیروز پنج‌شنبه، 23 فروردین در دیدار نوروزی با خانواده‌های معظم شهداء قلعه‌گنج گفت: همانگونه که شهدا مایه افتخار و سربلندی ما هستند خانواده‌های معزز آن‌ها نیز مایه افتخار ما بوده و دیدار با این بزرگواران و حل مشکلات آن‌ها، حداقل کاری است که مسئولان می‌توانند انجام بدهند.
وی با بیان اینکه امنیت وآبادانی فعلی کشور را مدیون خون شهدا هستیم، افزود: ایثار و فداکاری را باید از خانواده‌های معظم شهدا آموخت و تکریم و تجلیل از این بزرگواران باید در اولویت برنامه‌های مسئولان باشد.
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان قلعه‌گنج بیان کرد: حضور در بین خانواده شهدا که ایثار و فداکاری را می‌توان به‌عنوان بارزترین نشانه‌های این شهدا نام برد، باعث افتخار ما است و تکریم خانواده‌های آن بزرگواران به‌عنوان یک وظیفه همگانی برای همه مسوولان کشور است.
یادآور می‌شود، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه قلعه‌گنج از خانواده‌های شهدای گرانقدر علی غلامی، علی طالبی‌فر، دادمحمد خواستگاری، موسی دادخدایی، یوسف میرزایی، علی احمدی‌نژاد، فیروز نیکخواه و ایوب احمدی دیدار کرد.
انتهای پیام

captcha