لزوم تلاش سران سه قوا در راستای حل مشکلات اقتصادی مردم
کد خبر: 3705433
تاریخ انتشار : ۲۴ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۹:۴۶

لزوم تلاش سران سه قوا در راستای حل مشکلات اقتصادی مردم

گروه سیاسی - امام جمعه ماکو گفت : سران سه قوا در راستای حل مشکلات معیشتی و اقتصادی مردم تلاش کنند.

به گزارش ایکنا از آذربایجان غربی، حجت الاسلام والسملمین ایوب رنجبری امام جمعه ماکو در خطبه های نماز عبادی سیاسی جمعه این هفته ماکو بیان کرد : سران قوا باید با همدلی و صمیمیت در برابر التهابات و مشکلات جامعه، در جهت تامین معیشت مردم تلاش کنند و اولویت کارهای آنها باید اعتماد سازی و جلوگیری از وارد شدن خدشه به نظام باشد.
وی هفته سپری شده را روزهای پر التهاب در بازار ارز عنوان کرد و گفت: افرادی که در امر نرخ بازار ارز و امورات معیشتی مردم دخیل هستند باید شناسایی شود و در این راستا اقدامات اندیشمندانه ای صورت گیرد.
وی تاکید کرد : نباید امورات جامعه بر بحث های سیاسی و جناحی تبدیل شود چرا که این امر زمینه ساز ضربه زدن به نظام خواهد شد.
امام جمعه ماکو به دیدارهای رسانه ای شده مقام معظم رهبری در هفته ای که گذشت، اشاره کرد و گفت : آرمان های انقلاب اسلامی ایران، امروزه مورد هجمه های دشمنان قرار گرفته و وظیفه ما در این برهه از زمان حفظ این اهداف و آرمان ها است.
حجت الاسلام والمسلمین رنجبری اظهار کرد : کشتی اقیانوس ‌پیمای جمهوری اسلامی ایران در برابر موج های پلید اقیانوس دشمن ایستادگی کرده و با شوکت و صلابت به راه خود ادامه می‌دهد.
وی تاکید کرد : نباید بگذاریم توصیه های مقام معظم رهبری در بنر و پوستر خلاصه شود و ضمن تفکر و اندیشه در بیانات مقام معظم رهبری این اصل را در ذهن خود تقویت کنیم که هیچ گاه ایران و ایرانی مقابل دشمن سر خم نخواهد کرد.
امام جمعه ماکو بر ساماندهی فضای کسب و کار به دستان دولتمردان و بخش خصوصی اشاره کرد و گفت : آنچه در تحقق اقتصاد مقاومتی در زمینه ساماندهی فضای کسب و کار، مورد انتظار بود، تحقق نیافت و این امر باید با انگیزه و شایستگی دنبال شود.
وی بر شبهات مردم نسبت به برنامه ها و پیام رسان های داخلی و خارجی اشاره و اضافه کرد : پیام رسان های داخلی و خارجی باید ضمن حفظ حریم داخلی زندگی مردم، از تعرض به امنیت حریم خصوصی و خاص کاربران جلوگیری کنند.
امام جمعه ماکو ضمن تبریک سالروز بعثت پیامبر اکرم(ص)، این روز را در تاریخ بشریت مهم‌ترین روز عنوان کرد و گفت : روزی که پیامبر از سوی خداوند برگزیده شده است، از اولین روز هستی تا روز قیامت مهمترین و برجسته ترین روز در تاریخ بشریت است.
حجت الاسلام رنجبری خاطرنشان کرد : دشمن تلاش کرده و می کند تا بین ارتش و سپاه تفرقه انداخته و در منطقه جولان دهد، در حالی که در سایه تدبیر نیروهای غیور دل این نقشه شوم همیشه نقش بر آب شده و می شود.
وی در تشریح دستاوردهای کلان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران طی سال‌های اخیر ادامه داد : ایران در سرعت رشد علمی امروز در دنیا رتبه اول را به خود اختصاص داده است.
انتهای پیام

captcha