تداوم حرکت در مسیر انقلاب مستلزم توجه به آرمان‌‌هاست
کد خبر: 3705491
تاریخ انتشار : ۲۵ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۴:۰۴

تداوم حرکت در مسیر انقلاب مستلزم توجه به آرمان‌‌هاست

گروه فرهنگی- نماینده ولی فقیه در آذربایجان‌شرقی، اظهار کرد: تداوم حرکت در مسیر اقتدار انقلاب مستلزم توجه به آرمان‌، اهداف اساسی و شناسایی تهدیدها و مقابله با آنهاست؛ از این رو حفظ وحدت و انسجام داخلی و استحکام جبهه انقلاب در مقابل بیگانگان تعیین کننده است.

به گزارش ایکنا از آذربایجان‌شرقی، حجت‌الاسلام والمسلمین سیدمحمد علی آل هاشم، نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه تبریز، عصر روز گذشته در همایش فعالان فرهنگی تبریز در فرهنگسرای الغدیر، گفت: دشمنان انقلاب اسلامی در طول چهل سال گذشته از هیچ توطئه سیاسی، امنیتی، نظامی، اقتصادی و فرهنگی علیه انقلاب دریغ نکردند و در مقطع کنونی راهبرد اصلی دشمنان ایجاد شکاف و تهی‌سازی انقلاب از پشتوانه‌ مردمی است.

تداوم حرکت در مسیر اقتدار انقلاب مستلزم توجه به آرمان‌، اهداف اساسی و شناسایی تهدیدها و مقابله با آنهاست؛
وی ادامه داد: نباید از این موضوع غفلت کنیم که انقلاب چتری برای همه است و در عین حفظ اصول و مبانی اساسی انقلاب باید به فکر افرادی باشیم که شاید از این چتر دور هستند.
امام جمعه تبریز با بیان اینکه انقلاب اسلامی تمام نظریه‌های حاکم بر جهان را به چالش کشید خاطرنشان کرد: تشکیل و اداره‌ یک حکومت مستقل، عزتمند و پویا در سایه انقلاب اسلامی در کشور الگوی مناسب برای ایجاد نظام سیاسی مردم سالار و کارآمد در جهان است.
وی یادآور شد: تداوم حرکت در مسیر اقتدار انقلاب مستلزم توجه به آرمان‌، اهداف اساسی و شناسایی تهدیدها و مقابله با آنهاست؛ از این رو حفظ وحدت و انسجام داخلی و استحکام جبهه انقلاب در مقابل بیگانگان تعیین کننده است.
حجت‌الاسلام آل‌هاشم گفت: همان طور که رهبر معظم انقلاب فرموده اند برخلاف تبلیغات دشمنان اگر جریانی در کشور عقیده‌ ای مخالف داشته باشد نظام با او کاری ندارد اما اگر جریانی به معارضه و ضربه زدن روی آورد همچنان که در هیچ جای دنیا تحمل نمی‌شود در ایران نیز نظام در دفاع از خود با او برخورد قاطع می کند.
نماینده ولی فقیه در آذربایجان‌شرقی، افزود: نظام تا جایی که مجبور نباشد با جریانی برخورد نمی‌کند اما اگر جریانی امنیت و آسایش جامعه را بر هم بزند و اصول و مبانی انقلاب را تهدید کند منکوب خواهد شد.
وی، تصریح کرد: پایبندی به مبانی و اندیشه‌های اساسی انقلاب موتور محرک نظام است و کشور را در تندباد حوادث حفظ می‌ کند.
امام جمعه تبریز، ولایتمداری و حساسیت در برابر نقشه‌های دشمن و تبعیت نکردن از غرب را از مهمترین شاخصه‌ های انقلابی گری دانست و افزود : باید دشمن و نقشه اش را به خوبی بشناسیم و با توطئه استکبار مبارزه کنیم.

انتهای پیام

captcha