خانواده شهدا حق بزرگی بر گردن انقلاب و نظام دارند
کد خبر: 3705499
تاریخ انتشار : ۲۵ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۵:۳۹
مدیرکل بنیاد شهید گیلان:

خانواده شهدا حق بزرگی بر گردن انقلاب و نظام دارند

گروه اجتماعی- پاکاری با بیان اینکه تکریم خانواده شهدا موجب استحکام و پایداری انقلاب و نظام می شود، گفت: خانواده شهدا حق بزرگی بر گردن ملت و انقلاب و نظام دارند.

به گزارش ایکنا از گیلان، عبدالله پاکاری، مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان گیلان امروز، 25 فروردین در دیدار با خانواده شهیدان یعقوبی، با بیان اینکه شهادت والاترین توفیقی است که نصیب شهدا شده، اظهار کرد: همه ملت ایران زندگی مادی و معنوی خود را مدیون خون شهدا و ایثار جانبازان انقلاب اسلامی هستند.

وی با بیان اینکه تکریم خانواده شهدا موجب استحکام و پایداری انقلاب و نظام می شود، گفت: خانواده شهدا حق بزرگی بر گردن ملت و انقلاب و نظام دارند.

خانواده شهدا حق بزرگی بر گردن انقلاب و نظام دارند

این مقام مسئول دیدار و سرکشی مسئولان از خانواده شهدا را یک وظیفه و یک توفیق الهی دانست و تصریح کرد: عزت، امنیت و اقتدار این مرز و بوم در جهان دستاورد مجاهدت ها و رشادت های شهدا و صبر و استقامت خانواده های سرافراز شاهد و ایثارگر است.

پاکاری اطاعت محض از ولایت فقیه و استکبارستیزی را در راس وصایای شهدا دانست و خاطرنشان کرد: خانواده شهدا فرزندان برومند خود را در زمانی که کشور به آنها نیاز داشت در راه اسلام و انقلاب تقدیم کردند و این اجری بی پایان در نزد خدای متعال خواهد داشت.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران گیلان خاطرنشان کرد: تکریم و تعظیم شعائر انقلاب اسلامی و ارزش های دفاع مقدس بر همگان واجب است و مسئولان باید دیدار با خانواده‌های شهدا و ایثارگران را سرلوحه فعالیت‌های خود قرار دهند.

انتهای پیام

captcha