گلچینی از وصیت‌نامه شهید غلام‌عباس امیری
کد خبر: 3705589
تاریخ انتشار : ۲۸ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۰۸:۲۷

گلچینی از وصیت‌نامه شهید غلام‌عباس امیری

گروه اجتماعی ـ در گلچینی از وصیت‌نامه شهید غلام‌عباس امیری آمده است: «من به جبهه‌های نور علیه ظلمت می‎روم.به این امید که بتوانم با یاری خداوند به سهم خود ضربه‌ای به دشمنان اسلام وارد کنم و با سلاحم قلب صدامیان را نشانه روم و با خون ناچیز خود درخت اسلام را که به‌وسیله خون علی‌اکبرهای زمان پُربار شده پُربارتر سازم.از خواهرانم می‎خواهم همیشه زینب‌وار و قاطعانه راه شهیدان را ادامه دهند».

گلچینی از وصیت‌نامه شهید غلام‌عباس امیری

به گزارش ایکنا از لرستان، شهید غلام‌عباس امیری در یکم تیرماه سال 47 در شهرستان الشتر از پدری به‌نام عباس و مادری به‌نام محترم متولد شد تا سوم متوسطه به تحصیلات خود ادامه داد و در نهم اسفندماه سال 64 در سلیمانیه عراق بر اثر اصابت ترکش به شهادت نائل آمد و در روستای امیر از توابع شهرستان الشتر به خاک سپرده شد.
در گلچینی از وصیت‌نامه شهید غلام‌عباس امیری می‎خوانیم: «من به جبهه‌های نور علیه ظلمت می‎روم.به این امید که بتوانم با یاری خداوند متعال به سهم خود ضربه‌ای به دشمنان اسلام وارد کنم و با سلاحم قلب صدامیان را نشانه روم و با خون ناچیز خود درخت اسلام را که به‌وسیله خون علی‌اکبرهای زمان پُربار شده پُربارتر سازم.
از خواهرانم می‎خواهم همیشه زینب‌وار و قاطعانه امام را یاری کنند و راه شهیدان را ادامه دهند.از خداوند تبارک و تعالی می‎خواهم که عمر امام را طولانی و انقلاب را تا ظهور حضرت مهدی(عج) پایدار بفرماید».

متن کامل وصیت‌نامه شهید غلام‌عباس امیری

وصیت‌نامه شهید غلام‌عباس امیری آمده است: «من در تاریخ 14 تیرماه سال 61 به فرمان امام لبیک می‎گویم و به جبهه‌های نور علیه ظلمت می‎روم به این امید که بتوانم با یاری خداوند به سهم خود ضربه‌ای به دشمنان اسلام وارد کنم و با سلاحم قلب صدامیان را نشانه روم و با خون ناچیز خود درخت اسلام را که به‌وسیله خون علی‌اکبرهای زمان پُربار شده پُربارتر سازم.
و نائب امام زمان(عج)، خمینی بُت‌شکن که بت‌های زمان شاه و ملی‌گراها و لیبرال‌ها را یکی پس از دیگری شکسته و حالا هم نوبت نوکر حلقه به گوش آمریکا، یعنی صدام یزید کافر رسیده که به رهبری امام امت و یاری مردم و پشتیبانی الله به‌زودی مانند دیگر عُمال آمریکا سرنگون خواهد شد.
از خواهرانم می‎خواهم همیشه زینب‌وار و قاطعانه امام را یاری کنند و راه شهیدان را ادامه دهند و از پدر و مادر عزیزم می‎خواهم که هیچ‌وقت به‌خاطر من ناراحت نشوید چراکه قران‌کریم می‎فرماید: «گمان نبرید آنان که در راه خدا کشته شده‌اند مرده‌اند بلکه زنده‌اند و نزد خداوند روزی دارند و از خداوند تبارک و تعالی می‎خواهم که عمر امام را طولانی و انقلاب را تا ظهور حضرت مهدی(عج) پایدار بفرماید».

انتهای پیام

captcha