ثبت‌نام 427 کرمانشاهی در آزمون اعطای مدرک تخصصی به حفاظ
کد خبر: 3705683
تاریخ انتشار : ۲۶ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۲:۳۰

ثبت‌نام 427 کرمانشاهی در آزمون اعطای مدرک تخصصی به حفاظ

گروه فعالیت‌های قرآنی- 427 کرمانشاهی در آزمون اعطای مدرک تخصصی به حفاظ ثبت‌نام کردند.

به گزارش ایکنا از کرمانشاه، 427 کرمانشاهی در سیزدهمین دوره آزمون‌های ارزیابی و اعطای مدرک تخصصی به حافظان قرآن کریم ثبت‌نام کردند.
علی کرمی، کارشناس اداره امور قرآنی استان کرمانشاه گفت: ثبت‌نام در سیزدهمین دوره آزمون‌های ارزیابی و اعطای مدرک تخصصی به حافظان قرآن کریم از بهمن‌ماه سال گذشته آغاز و تا 10 فروردین‌ماه ادامه داشت.
وی افزود: 427 نفر از حفاظ علاقمند به شرکت در این آزمون‌ها در استان کرمانشاه اقدام به ثبت‌نام در سیزدهمین دوره این آزمون‌ها کردند.
21 اردیبهشت‌ماه زمان برگزاری آزمون
کارشناس اداره امور قرآنی استان کرمانشاه اظهار کرد: کارت‌های ورود به جلسه این آزمون از 15 تا 20 اردیبهشت‌ماه توزیع و شرکت‌کنندگان برای دریافت کارت‌های خود می‌توانند به سایت تلاوت به نشانی www.talavat.ir مراجعه کنند.
کرمی در پایان گفت: 21 اردیبهشت‌ماه سیزدهمین دوره آزمون‌های ارزیابی و اعطای مدرک تخصصی به حفاظ قرآن کریم در کرمانشاه همزمان با سراسر کشور در محل دانشکده علوم قرآنی برگزار خواهد شد.
یادآور می‌شود، این آزمون هر سال در رشته‌های حفظ کل، حفظ 20 جزء، حفظ 10 جزء و حفظ 5 جزء در دو مرحله کتبی و شفاهی برگزار می‌شود و امسال برای نخستین‌بار رشته حفظ سه جزء نیز به این آزمون افزوده شده و براساس فراخوان ثبت‌نام این رشته مربوط به حفظ 3 جزء ابتدایی قرآن است و به قبول‌شدگان در رشته‌های حفظ 3 و 5 جزء گواهینامه قبولی از سوی دارالقرآن الکریم استان‌ها اعطا می‌شود.
انتهای پیام

captcha