بیانیه نمایندگان مجلس در حمایت از سوریه به‌عنوان خط مقدم جبهه مقاومت
کد خبر: 3705697
تاریخ انتشار : ۲۶ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۲:۵۱

بیانیه نمایندگان مجلس در حمایت از سوریه به‌عنوان خط مقدم جبهه مقاومت

گروه سیاسی ــ 239 نماینده در جلسه علنی امروز مجلس شورای اسلامی با صدور بیانیه‌ای حمله آمریکا، انگلیس و فرانسه به سوریه را محکوم کردند.

به گزارش ایکنا متن بیانیه به شرح ذیل است:

بسم الله الرحمن الرحیم

آمریکا محور جهانی شرارت با همدستی انگلیس و فرانسه با حملات گسترده موشکی به کشور اسلامی سوریه در روز مبعث پیامبر عظیم الشأن اسلام(ص) اوج دشمنی و خصومت خود را نسبت به امت اسلامی به نمایش گذاشت.

آمریکایی ها که در طول 7 سال گذشته در جنگ نیابتی و با بکارگیری ده‌ها هزار تروریست آموزش‌دیده در پایگاه نظامی کشورهای همسایه سوریه و با استفاده از ظرفیت‌های گسترده هم‌پیمانان اروپایی و منطقه‌ای نتوانست ساختار سیاسی حاکم بر سوریه مبتنی بر آرای مردم سوریه را تغییر دهد و شکست سختی را متحمل شد امروز در آستانه حل سیاسی بحران سوریه و پیروزی مردم سوریه یک بار دیگر دست به آتش‌افروزی زد و با کمک انگلیس و فرانسه به سوریه حملات موشکی کرد.

تأسف‌بارتر اینکه هم‌داستانی و حمایت برخی از کشورهای عربی و اسلامی است که از این جنایت استقبال کرده و موجی از تنفر را در میان امت اسلامی به وجود آوردند.

ما نمایندگان ملت بزرگ ایران ضمن محکومیت شدید جنایات آمریکا، انگلیس و فرانسه، حمایت قاطعانه خود را از سوریه به عنوان خط مقدم جبهه مقاومت اعلام کرده و مطمئن هستیم آمریکا همانند 7 سال گذشته در این هدفگذاری جدید شکست خواهد خورد و ملت و دولت سوریه با مقاومت تاریخی و ماندگار خود از این مصاف سخت، سرافراز بیرون خواهد آمد و به امنیت پایدار خواهد رسید.

انتهای پیام

captcha