ایجاد ۴۹۰۰ فرصت شغلی توسط کمیته امداد لرستان
کد خبر: 3705706
تاریخ انتشار : ۲۶ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۲:۵۴
طی سال 96 انجام گرفت؛

ایجاد ۴۹۰۰ فرصت شغلی توسط کمیته امداد لرستان

گروه اقتصاد ـ مدیرکل کمیته امداد لرستان گفت: در سال گذشته چهار هزار و ۹۰۰ شغل با اعتبار ۶۹ میلیارد تومان توسط کمیته امداد لرستان ایجاد شده است.

به گزارش ایکنا از لرستان، جاسم محمدی‌فارسانی، مدیرکل کمیته امداد لرستان، امروز یک‎شنبه، 26 فروردین‌ماه در جمع خبرنگاران با تشریح فعالیت‌های حوزه اشتغال مجموعه امداد لرستان، گفت: سال ۹۷ سال تحولی در لرستان محسوب می‌شود و تبدیل نگاه حمایتی به نگاه درآمدی برای مددجویان از اولویت‌های اصلی این نهاد است.
وی تحقق شعار سال و منویات مقام معظم رهبری توسط کمیته امداد را یک تکلیف شرعی و قانونی دانست و افزود: این نهاد با سه برنامه مهم ایجاد اشتغال پایدار، کیفیت‌بخشی به تولیدات و بازاریابی فروش برای مددجویان برنامه‌های متعددی اجرا می‎کند.

ایجاد ۴۹۰۰ فرصت شغلی توسط کمیته امداد لرستان

محمدی‌فارسانی افزود: بر اساس برنامه‌ریزی و تعامل با بانک‌های عامل در زمینه ایجاد اشتغال خرد با اولویت مشاغل خانگی و تولیدی اجرای پنج هزار فرصت شغلی برای خانوارهای تحت حمایت و فرزندان این خانوارها در سال ۹۷ انجام می‌شود.
مدیرکل کمیته امداد لرستان با بیان این‌که افزایش ضریب موفقیت طرح‌های اشتغال از اهمیت بالایی برخوردار است، گفت: برنامه آموزش مهارت‌های شغلی و ایجاد کسب‌وکار با هدف‌مندی آموزش‌های فنی و حرفه‌ای و ارتقا سطح مهارت‌های کارآفرینی، اعطا تسهیلات ارزان قیمت، ارائه مشاوره شغلی و نظارت فنی بر طرح‌های اجرایی و بازاریابی الکترونیکی را بخش از حمایت‌های ویژه این نهاد از کارافرینان دانست.
مدیرکل کمیته امداد لرستان گفت: ایجاد اشتغال در سال‌جاری براساس ظرفیت‌های موجود استان و میزان علاقه‌مندی مددجویان به شغل موردنظر با اولویت کشاورزی، صنایع‌دستی، دامپروری، کسب کارهای نوین توسط این نهاد اجرا می‌شود. کمااینکه سال گذشته چهار هزار و ۹۰۰ شغل با اعتبار ۶۹ میلیارد تومان نیز اجرا شده است.

انتهای پیام

captcha