شهدای دانش‌آموز چراغ راه زندگی نسل جوان هستند
کد خبر: 3705752
تاریخ انتشار : ۲۶ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۴:۰۰

شهدای دانش‌آموز چراغ راه زندگی نسل جوان هستند

گروه معارف- رئیس کنگره شهدای البرز بر ضرورت ترویج فرهنگ شهادت در جامعه، گفت: شهدای دانش‌آموز چراغ راه زندگی نسل جوان هستند.

سرهنگ علی محمد دانشیار در گفت وگو با ایکنا از البرز، اظهارکرد: شهدای دانش‌آموز با حضور خود در سنگرهای جبهه نبرد با دشمن متجاوز، نقش به‌سزایی را در دفاع مقدس و حماسه بزرگ مردم ایران ایفا کردند.
وی افزود: مسیر زندگی شهدای والامقام به ویژه شهدای دانش‌آموز، بدون شک می‌تواند چراغ راهی روشن برای نسل سوم و چهارم انقلاب اسلامی که دوران دفاع مقدس را لمس نکرده‌اند، باشد.
این مسئول بیان کرد: دانش‌آموزان به عنوان آینده سازان کشور برای حرکت در مسیرصحیح، زندگی آن دلیرمردان را را باید مطالعه کنند و ما نیز باید بیش از پیش به دنبال شناساندن سیره شهدا در میان اقشار مختلف جامعه به‌خصوص دانش‌آموزان باشیم.
دانشیار یکی از راه‌های انتقال فرهنگ ایثار و شهادت به نسل نو را بهره‌گیری از شعر و داستان عنوان کرد وگفت: خوشبختانه این مهم در استان البرز با انتشار کتاب شهدای دانش‌آموز آغاز شد.
رئیس کنگره شهدای البرز ابرازکرد: در این کتاب‌ها با زبان ساده، امکان آگاهی‌بخشی به دانش‌آموزان در حوزه فرهنگ ایثار و شهادت فراهم شده است.
انتهای پیام./

captcha