اعلام برنامه‌های اداره‌کل تعاون لرستان به‌مناسبت هفته کارگر
کد خبر: 3705784
تاریخ انتشار : ۲۶ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۴:۵۱

اعلام برنامه‌های اداره‌کل تعاون لرستان به‌مناسبت هفته کارگر

گروه اجتماعی ـ مدیرکل تعاون لرستان با اشاره به نام‌گذاری پنجم تا یازدهم اردیبهشت‌ماه به‌عنوان هفته کارگر، برنامه‌های اداره‌کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی لرستان به این مناسبت را اعلام کرد.

علی آشتاب، مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی لرستان در گفت‌وگو با ایکنا از لرستان، با اشاره به نام‌گذاری پنجم تا یازدهم اردیبهشت‌ماه به‌عنوان هفته کارگر،  غبارروبی و عطرافشانی مزار شهدا و تجدید میثاق با آرمان ‌های شهیدان، دیدار کارگران با نماینده ولی‌فقیه در استان، حضور در نمازجمعه، بازدید از واحدهای کارگری استان، سرکشی از خانواده‌های گران‌قدر شهدای کارگر، دل‌جویی از کارگران بستری شده در بیمارستان تامین اجتماعی و نیز تجلیل از کارگران نمونه را ازجمله برنامه‌های هفته کارگر در لرستان عنوان کرد.
وی با بیان این‌که در طول هفته کارگر مسابقات مختلف ورزشی بین واحدهای کارگری استان لرستان برگزار می‌شود، به برگزاری اولین جلسه کمیته بزرگداشت هفته کار و کارگر طی هفته گذشته در اداره‌کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان اشاره کرد و ادامه داد: نقش کارگران در عرصه‌های مختلف اجتماعی و اقتصادی کشور بسیار مهم و تاثیرگذار است.
آشتاب افزود: هفته کارگر فرصتی است که بتوانیم زحمات کارگران را به جامعه و مردم معرفی کرده، لذا بایستی به خواسته‌ها و برنامه‌ریزی برای رفع مشکلات این قشر زحمت‌کش تلاش مضاعفی انجام دهیم.
مدیرکل تعاون کار و رفاه اجتماعی استان لرستان با اشاره به منویات مقام معظم رهبری در نام‌گذاری سال‌جاری به نام «حمایت از کالای ایرانی»، تاکید کرد: قشر کارگران در عرصه‌های مختلف اجتماعی و اقتصادی کشور به‌ویژه اقتصاد مقاومتی و تولید کالای ایرانی بسیار مهم و تاثیر‌گذار است و کار بزرگ حرکت چرخه‌های تولید برعهده این قشر زحمت‌کش جامعه است که می‌بایست توجه ویژه‌ای به آن‌ها شود.
وی حمایت از کالای ایرانی را کمک به کارگران و حفظ اشتغال در کشور عنوان کرد و اظهارکرد: این کارگران هستند که می‌توانند صنعت و تولید کشور را به سمت شکوفایی برده و فرصتی جهت استفاده از تولیدات داخلی، پیشرفت و تعالی صنعت کشور ایجاد کنند.

انتهای پیام

captcha