حضور 750 دانش‌آموز در جشنواره قرآنی استان مرکزی
کد خبر: 3705811
تاریخ انتشار : ۲۷ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۰:۴۶
طباطبایی خبر داد:

حضور 750 دانش‌آموز در جشنواره قرآنی استان مرکزی

گروه فعالیت‌های قرآنی- رئیس اداره قرآن، عترت و نماز اداره‌کل آموزش‌وپرورش استان مرکزی از شرکت 750 دانش‌آموز مقطع متوسطه اول، مربی و سرپرست در جشنواره استانی سی‌وششمین دوره مسابقات قرآن دانش‌آموزی خبر داد.

سید مجتبی طباطبایی، رئیس اداره قرآن، عترت و نماز اداره‌کل آموزش‌وپرورش استان مرکزی، در گفت‌وگو با ایکنا از استان مرکزی، از برگزاری جشنواره سی‌وششمین دوره مسابقات قرآن دانش‌آموزی استان مرکزی ویژه مربیان و دانش‌آموزان مقطع تحصیلی اول متوسطه در دو بخش دختران و پسران خبر داد.
وی تصریح کرد: جشنواره مسابقات قرآن از امروز، 27 فروردین در بخش دختران با حضور 330 دانش آموز و مربی در اردوگاه فرهنگی تربیتی امیرکبیر شازند، آغاز شده و تا سه شنبه، 28همین ماه در بخش پسران و با حضور 420 دانش آموز، مربی و سرپرست ادامه دارد.
طباطبایی با اشاره به اینکه بخش جشنواره‌ای ویژه رشته‌های آوایی، احکام، نهج البلاغه، صحیفه سجادیه است، عنوان کرد: مرحله استانی دانش‌آموزان مقطع متوسطه اول چون در مرحله کشوری حضور ندارند به صورت جشنواره تحت عنوان نشاط آسمانی که در برگیرنده برنامه‌های معرفتی است و با حضور روحانیون اعزامی از قم و برنامه‌های شاد برگزار می‌شود.
وی ادامه داد: تمام هدف آموزش‌وپرورش این است که دانش آموزان علاوه بر شرکت در مسابقات از برنامه‌های معرفتی و اخلاقی نیز بهره‌مند شوند. داوران مرحله استانی مسابقات دانش آموزای استان وظیفه داوری جشنواره را نیز برعهده دارند. طی مراسمی از برگزیدگان مرحله استانی تجلیل می‌شود.

انتهای پیام

captcha