دوره تخصصی تثبیت حفظ خواهران در بندر ماهشهر
کد خبر: 3705822
تاریخ انتشار : ۲۷ فروردين ۱۳۹۷ - ۰۹:۲۲

دوره تخصصی تثبیت حفظ خواهران در بندر ماهشهر

کانون خبرنگاران نبأ _ کلاس‌های تخصصی تثبیت ویژه خواهران حافظ قرآن به‌صورت ماهانه؛ یک جلسه شش ساعته در ساختمان آموزش و پرورش قدیم بندر ماهشهر برگزار می‌شود.

به گزارش کانون خبرنگاران ایکنا، نبأ، علی‌اصغر ارشدی‌فر گاموری، مسئول روابط عمومی شورای هماهنگی جلسات قرآن بندر ماهشهر با اعلام این خبر گفت: کلاس‌های تخصصی تثبیت ویژه خواهران حافظ قرآن به‌صورت ماهانه؛ یک جلسه شش‌ ساعته در ساختمان آموزش و پرورش قدیم برگزار می‌شود.

در این دوره‌ها برای حافظین کلاس‌بندی صورت گرفته است؛ حافظین کمتر از 10 جزء در کلاس «مشکات یک» و حافظین بیش از 10 جزء در کلاس «مشکات دو» جای خواهند گرفت.

وی افزود: یکی از موفقیت‌ها در حوزه حفظ، مباحثه بوده که در حال فراموشی است و ما در حال احیای این بحث هستیم؛ حافظ، نیم‌ ساعت فرصت دارد تا در کنار حافظ دیگری در قالب مباحثه حفظیات خود را مرور کند.

به گفته ارشدی‌فر، اولین کلاس در روز چهارشنبه، 22 فروردین‌ماه با حضور بیش از پنجاه حافظ و مهمان‌های افتخاری از شهرهای امیدیه، رامشیر و آبادان برگزار شد.

بر اساس این گزارش، مربی تثبیت ویژه حافظین کل و بالای ۱۰ جزء، زینب نژادخمیسی و مربی تثبیت ویژه حافظین یک تا 10 جزء، شاه‌زنان غلام‌زاده، مربی کلاس تفسیر و شأن نزول آیات، زینب غلامی و همچنین مربی اجرا کننده زنگ صلوات و تواشیح، خدیجه قنواتی است.

مسئول روابط عمومی شورای هماهنگی جلسات قرآن بندر ماهشهر در پایان از همکاری نجات نصاری، مدیریت دارالقرآن ولیعصر زیر نظر سازمان آموزش و پرورش شهرستان ماهشهر؛ فاطمه اسدی‌نسب، مسئول واحد حفظ شورای هماهنگی جلسات قرآن و محمود قنواتی، مسئول شورای هماهنگی جلسات قرآن بندر ماهشهر که در برگزاری این کلا‌س‌ها همکاری لازم را داشتند، تقدیر و تشکر کرد.

انتهای پیام

captcha