‌حمایت از کالای ایرانی حرکت جهادی می‌خواهد
کد خبر: 3705907
تاریخ انتشار : ۲۷ فروردين ۱۳۹۷ - ۰۸:۲۷
ملکشاهی‌راد مطرح کرد:

‌حمایت از کالای ایرانی حرکت جهادی می‌خواهد

گروه اقتصاد ـ نماینده مردم خرم‌آباد و چگنی در مجلس شورای اسلامی با بیان این‌که «حمایت از کالای ایرانی» حرکت جهادی می‌خواهد، اظهار‌کرد: مدیریت جهادی نیاز اصلی برای توسعه لرستان است.

به گزارش ایکنا از لرستان، محمدرضا ملکشاهی‌راد، نماینده مردم خرم‌آباد و چگنی در مجلس شورای اسلامی، شامگاه یک‌شنبه، ۲۶ فروردین در دیدار با مدیرکل صنعت، معدن و تجارت لرستان، مدیریت جهادی نیاز اصلی برای توسعه استان برشمرد و اظهارکرد: برای تحول در بخش صنعت استان، مدیران دستگاه‌های دولتی، کار جهادی را در دستور کار قرار دهند.
وی افزود: توسعه منطقه‌ای باید از سوی مدیریت ارشد استان و نمایندگان دنبال شود این در حالی‌است که استفاده از نظرات کارشناسان، نخبگان و صاحبان ایده برای برون‌رفت از شرایط موجود ضروری است.
ملکشاهی‌راد با بیان این‌که شرایط موجود کمکی به صنعت و اشتغال استان نمی‌کند، تصریح کرد: با راهکارهای مؤثر تحول در صنعت لرستان ایجاد شود، چراکه لرستان از واگذاری کارخانجات و صنایع به افراد نااهل لطمه خورده است لذا از ورود افراد نااهل و فاقد صلاحیت به صنعت جلوگیری شود.
نماینده مردم خرم‌آباد و چگنی در مجلس شورای اسلامی، با اشاره به برخی تنگ‌نظری‌ها در پرداخت تسهیلات به تولیدکنندگان و کارآفرینان، ادامه داد: مانع از پیشرفت و حرکت تولیدکنندگان و کارآفرینان نشویم.

بازاریابی؛ مشکل عمده تولیدکنندگان لرستان

وی بازاریابی را مشکل عمده تولیدکنندگان لرستان دانست و با تاکید بر حمایت از واحدهای صنعتی، افزود: نباید معادن بدون حساب و کتاب در اختیار بهره‌برداران قرار گیرد.
ملکشاهی‌راد با اشاره به این‌که خام‌فروشی، سودی برای لرستان ندارد و به اقتصاد استان ضربه می‌زند، گفت: از استخراج و بهره‌برداری از معادن، بدون فرآوری جلوگیری شود.

انتهای پیام

captcha