برگزاری دوره آموزشی سبک زندگی دینی در اراک
کد خبر: 3705956
تاریخ انتشار : ۲۷ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۰:۰۸
مظفری خبر داد:

برگزاری دوره آموزشی سبک زندگی دینی در اراک

گروه فعالیت‌های قرآنی- مدیر دارالقرآن آیت‌الله مکارم شیرازی در اراک از آغاز کلاس‌های دوره سبک زندگی دینی در اوایل اردیبهشت‌ماه خبر داد.

نسرین مظفری، مدیر دارالقرآن آیت‌الله مکارم شیرازی در اراک، در گفت‌وگو با ایکنا از استان مرکزی اظهار کرد: از برگزاری دوره سبک زندگی دینی خبر داد و گفت: این دوره شامل آیین همسرداری دینی، تربیت فرزند و کلاس اخلاق می‌شود.
مدیر دارالقرآن آیت‌الله مکارم شیرازی در اراک افزود: ثبت نام این دوره شروع شده و اوایل اردیبهشت ماه آغاز کلاس‌ها خواهد بود. کلاس های آیین همسرداری به صورت کارگاهی برگزار می‌شود و حدنصاب نفرات در این کلاس حداقل 18 و حداکثر 25 نفر است. آیین همسرداری دینی، تربیت فرزند و کلاس اخلاق هریک در طی 10 جلسه در روزهای چهارشنبه و پنج شنبه برگزار خواهد شد.
وی گفت: برای این دوره از اساتید بومی استفاده خواهیم کرد برای کلاس‌های اخلاق و تربیت، گواهینامه صادر نمی‌کنیم اما برای سایر رشته‌ها از قبیل حفظ، تجوید و... گواهینامه‌های معتبر صادر می‌شود. علاقمندان برای ثبت‌نام در این دوره می‌توانند به آدرس خیابان شیخ فضل‌الله نوری(دروازه شهرجرد)، روبروی پارک شهر، کوچه ملت 2 دارالقرآن آیت‌الله مکارم شیرازی در اراک مراجعه یا با شماره 3222963 تماس حاصل کنند.
انتهای پیام

captcha