اردیبهشت و خرداد؛ زمان برگزاری مرحله شهرستانی چهل‌ویکمین دوره مسابقات قرآن اوقاف
کد خبر: 3705990
تاریخ انتشار : ۲۷ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۱:۱۶

اردیبهشت و خرداد؛ زمان برگزاری مرحله شهرستانی چهل‌ویکمین دوره مسابقات قرآن اوقاف

گروه فعالیت‌های قرآنی- رییس اداره امور قرآنی اداره کل اوقاف و امور خیریه خراسان رضوی، گفت: مرحله شهرستانی چهل و یکمین دوره مسابقات قرآن اوقاف، اردیبهشت و خرداد ۹۷برگزار خواهد شد.

به گزارش ایکنا از خراسان رضوی،‌ به نقل از اداره کل اوقاف و امور خیریه خراسان رضوی، نشست مشترک سیدجعفر حسینی، رئیس اداره امور قرآنی اداره کل اوقاف و امور خیریه خراسان رضوی با رؤسای اداره‌های اوقاف شهرستان‌های تایباد، تربت‌جام، رشتخوار و خواف در محل اداره اوقاف شهرستان تایباد برگزار شد.

سیدجعفر حسینی، در این نشست با بیان اینکه امسال مرحله شهرستانی چهل و یکمین دوره مسابقات قرآن کریم در مرحله شهرستانی با کیفیت بالاتر به صورت منطقه‌ای برگزار می‌شود، گفت: از مهم‌ترین اهداف این طرح برگزاری مسابقات با کیفیت بالا و انتخاب استعدادهای قرآنی برتر برای معرفی به مراحل بالاتر است.

رئیس اداره امور قرآنی اداره کل اوقاف و امور خیریه خراسان رضوی تصریح کرد: در این مرحله متسابقان چند شهرستان به صورت محوری با یکدیگر رقابت خواهند کرد و این امر سبب می‌شود نقاط ضعف خود را قبل از ورود به مرحله استانی برطرف کنند.

وی در ادامه گفت: در سال‌های گذشته در مرحله مقدماتی متسابقان برخی رشته‌ها بدون رقیب وارد مرحله استانی می‌شدند و اجرای این طرح باعث می‌شود متسابقان هر شهرستان با شهرستان‌های دیگر رقابت کنند و سطح مسابقات بهبود یابد.

حسینی اظهار کرد: یکی دیگر از نقاط قوت این طرح آشنایی شرکت‌کنندگان با رقیبان غیربومی است که این آشنایی استرس‌ متسابقان در مرحله استانی را کاهش می‌دهد.

حسینی در پایان گفت: داوران انتخاب شده در این طرح به صورت مشترک مسابقات تمام شهرستان‌های استان خراسان رضوی، را قضاوت خواهند کرد.

انتهای پیام

captcha