واگذاری امتیاز چاپ آثار سه نویسنده دفاع مقدسی به نیستان
کد خبر: 3705996
تاریخ انتشار : ۰۵ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۰۹:۱۲

واگذاری امتیاز چاپ آثار سه نویسنده دفاع مقدسی به نیستان

گروه ادب ــ داوود غفارزادگان، محمد رضا‌ بایرامی و احمد دهقان؛ نویسندگان دفاع مقدسی کشورمان امتیاز چاپ آثار خود را به انتشارات «نیستان» سپردند.

واگذاری امتیاز چاپ آثار سه نویسنده دفاع مقدسی به نیستان

به گزارش ایکنا؛ سه نفر از نویسندگان شاخص کشورمان در عرصه دفاع مقدس چاپ انحصاری کتاب‌های خود در سال 97 را به انتشارات «نیستان» دادند و این امتیاز تا پایان سال در اختیار این نشر خواهد بود.

داوود غفارزادگان، محمدرضا‌ بایرامی و احمد دهقان که آثاری از آنان به تازگی و در سال گذشته از سوی این نشر منتشر شده است،‌ درصدد برآمدند که بازچاپ کتاب‌های پیشین و انتشار آثار جدید خود را به انتشارات کتاب نیستان بسپارند.

البته همه آثار این نویسندگان از سوی نیستان در نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران عرضه خواهد شد. این آثار تا پیش از این در دیگر انتشارات‌ها منتشر می‌شد. برای مثال کتاب‌های «... و زمین آرام شد»،‌ »لم یزرع»، «آتش به‌ اختیار» و «مردگان باغ سبز» در کنار ده‌ها اثر دیگر از آثار محمد رضا بایرامی هستند.

«ستاره‌های شلمچه»، «من قاتل پسرتان هستم»، «بچه‌های کارون» و «سفر به گرای ۲۷۰ درجه» از آثار احمد دهقان هستند. همچنین کتاب‌های «خلبان کوچولو»، «کبوترها درقفس به دنیا می آیند» و «نخل‌ها و نیزه‌ها» در کنار چندین اثر دیگر را می‌توان از آثار غفارزادگان به شمار آورد.

انتهای پیام

captcha