برگزیدگان مسابقات قرآنی فرهنگی طارم تجلیل می‌شوند
کد خبر: 3706010
تاریخ انتشار : ۲۷ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۱:۳۸
عبادی:

برگزیدگان مسابقات قرآنی فرهنگی طارم تجلیل می‌شوند

گروه فعالیت‌های قرآنی- معاون پرورشی و تربیت بدنی آموزش و پرروش گفت: از برگزیدگان مسابقات قرآنی و فرهنگی وهنری در سال جاری تجلیل خواهد شد.

به گزارش ایکنا از زنجان، عبادالله عبادی، معاون پرورشی و تربیت بدنی آموزش و پرروش شهرستان طارم ظهر امروز دوشنبه 27 فروردین ماه در اولین جلسه شورای آموزش و پرورش این شهرستان با اشاره به اینکه تجلیل از برگزیدگان مسابقات، قرآنی، فرهنگی و هنری باعث ایجاد انگیزه در دانش‌آموزان می‌شود، گفت: امیدواریم با همکاری بخشداران مرکزی و چورزق، شهرداران، دهیاران و اداره اوقاف از تعدادی از این برگزیدگان در سال جاری تجلیل شود.
وی با تاکید بر اینکه هر قدر جامعه با مفاهیم و آموزه‌های قرآنی پیوند بیشتری برقرار کند، مشکلات آن کمتر خواهد بود، تصریح کرد: همگی باید بکوشیم تا دانش‌آموزان و نسل جوان را بیشتر با قرآن عجین کنیم زیرا انس دانش‌آموزان با قرآن سبب خواهد شد تا تاثیرات تربیتی آموزه‌های دینی و قرآنی در دانش‌آموزان بروز کند و در پیشبرد اهداف آموزشی نیز تاثیر به سزایی داشته باشد.
این مسئول با اشاره به اینکه يكی از مهم‌ترين مسائلی كه در نظام آموزشی در كشور اسلامی بايد مورد توجه قرار گيرد اموزش قرآن است، گفت: درس قرآن و دينی از جمله دروسی است كه تنها به مدرسه و محيط درس محدود نمی‌شود چراكه مفاهيم قرآنی و فراگيری آن در زندگی هر شخصی كاربرد دارد.
عبادی در ادامه به محدودیت ایجاد شده در سال جاری در زمینه محدودیت 20 کیلومتر استفاده از وسیله نقلیه دولتی برای اردوهای دانش‌آموزی اشاره کرد و گفت: تا اطلاع ثانوی از اعزام دانش‌آموزان به مسابقات مختلف قرآنی، فرهنگی و هنری، ورزشی و استانی معذور خواهیم بود.
وی اظهار کرد: امیدواریم با درایت مسؤلان مربوطه این مشکل به زودی حل و فصل شود تا باعث کاهش انگیزه برگزیدگان مرحله شهرستانی نشود.
انتهای پیام
captcha