رکود فعالیت مؤسسه قرآنی نورالمهدی در دزفول
کد خبر: 3706024
تاریخ انتشار : ۰۳ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۱:۲۷

رکود فعالیت مؤسسه قرآنی نورالمهدی در دزفول

گروه فعالیت‌های قرآنی ـ مدیر مؤسسه قرآن نورالمهدی دزفول گفت: متأسفانه در شهرستان دزفول توجه چندانی به مشکلات مؤسسات قرآنی از جمله در بحث مسکن نمی‌شود، این موضوع مؤسسات را دلسرد می‌کند، قیمت اجاره در دزفول گران است و 12 ماه است مؤسسه قرآنی نورالمهدی راکد است.

غلامرضا چراغی مدیر مؤسسه قرآن نورالمهدی دزفول در گفت‌وگو با ایکنا از خوزستان با تصریح به راکد شدن فعالیت‌های این مؤسسه گفت: با توجه به مشکلاتی که مؤسسات قرآنی در ارتباط با مسکن، هزینه‌های جاری و تجهیزات با آنها مواجه هستند مدت‌ها است پیشنهاد مجمع خیرین قرآنی در شهرستان ارائه شده است؛ اما متأسفانه با وجود اینکه ظرفیت خوبی در شهرستان وجود دارد، این موضوع محقق نشده است.

وی اظهار کرد: ما در دزفول خیر مدرسه‌ساز داریم ولی در حوزه قرآن عملاً کسی نیامده خیرین را دعوت کند و تشکیلاتی برای آن ایجاد کند. اگر این مجمع زیر نظر ادارات قرار گیرد، انتظاری که از آن می‌رود برآورده نمی‌شود. ما تجربه این را داریم که کار به دست ارشاد با تبلیغات بوده اما ما نتیجه‌ای نگرفته‌ایم. اگر این مجمع در دست مؤسسات قرآنی باشد، بهتر است و مؤسسات قرآنی لازم است در این زمینه استقلال داشته باشند.  

این فعال قرآنی ادامه داد: متأسفانه همکاری برخی نهادها مثل شهرداری با مؤسسات قرآنی کم است. به طوری که امور مختلف وام پرداخت می‌شود؛ اما به مؤسسه قرآنی وام نمی‌دهند.

چراغی گفت: متأسفانه در شهرستان دزفول توجه چندانی به مشکلات مؤسسات قرآنی از جمله در بحث مسکن نمی‌شود. این موضوع مؤسسات را دلسرد می‌کند. قیمت اجاره در دزفول گران است و 12 ماه است مؤسسه قرآنی نورالمهدی راکد است و فعالیت آن به مشاوره تلفنی منحصر شده است.

مدیر مؤسسه قرآن نورالمهدی دزفول خاطرنشان کرد: اسفندماه سال گذشته تعدادی از مدیران مؤسسات با مهندس پاپی نماینده مردم دزفول در مجلس دیدار کردند و مشکلات خود را بیان کردند، قول‌هایی داده شد اما نتیجه محسوسی تاکنون ندیدیم.

انتهای پیام

captcha