۱۱۸ مرکز قرآنی دارای مجوز در سمنان فعالیت دارند
کد خبر: 3706049
تاریخ انتشار : ۲۷ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۲:۴۶

۱۱۸ مرکز قرآنی دارای مجوز در سمنان فعالیت دارند

گروه فعالیت های قرآنی- رئیس اداره امور قرآنی تبلیغات اسلامی استان سمنان گفت: ۱۱۸ مرکز قرآنی دارای مجوز در استان سمنان فعالیت قرآنی دارند.

به گزارش ایکنا از سمنان، محمد دلالی،رئیس اداره امور قرآنی تبلیغات اسلامی استان سمنان امروز 27 فروردین اظهار کرد: درباره برنامه های  همزمان با نیمه شعبان میلاد یگانه منجی عالم بشریت حضرت مهدی (عج) ۸۰ نفر از مدیران مراکز قرآنی به مشهد اعزام می شوند.

وی افزود: افراد حاضر در این اردوی زیارتی آموزشی، مسئولان مؤسسات فرهنگی قرآن عترت، مسئولان خانه های قرآن شهری و روستایی استان سمنان خواهند بود.

رئیس اداره امور قرآنی تبلیغات اسلامی استان سمنان با بیان این که این اردوی آموزشی با همکاری اتحادیه موسسات قرآنی مردمی استان برگزار می‌شود، متذکر شد: برای مدیران شرکت کننده در این اردو علاوه بر برنامه زیارت حرم مطهر امام هشتم حضرت علی بن موسی الرضا (ع) مباحث آموزشی در خصوص سبک زندگی قرآنی نیز درنظر گرفته شده است.

دلالی با اشاره به اینکه بازدید از موزه های حرم مطهر امام رضا(ع) مانند موزه قرآن، از دیگر برنامه های در نظر گرفته شده در این اردوی زیارتی و آموزشی محسوب می‌شود یاداور شد:  این اردو با هدف تقدیر و تشکر از زحمات مدیران مراکز قرآنی برای یک سال فعالیت مستمر در حوزه آموزشهای قرآنی در سطح شهرستان های هشت گانه استان سمنان برنامه ریزی شده است.

رئیس اداره امور قرآنی تبلیغات اسلامی استان سمنان، گفت: تقویت روحیه و انگیزه فعالیت بهتر و استفاده از تجارب وشیوه های مدیرتی از موسسات موفق و برتر استان از دیگر اهداف این اردو است.

دلالی با بیان اینکه اردوی آموزشی، زیارتی مسئولان موسسات قرآنی استان سمنان از ۱۱ تا ۱۴ اردیبهشت ماه ۹۷ در مشهد برگزار خواهد شد، افزود: این اردو برای سومین سال متوالی برگزار می‌شود.

به گفته وی؛ در حال حاضر تعداد ۱۱۸ مرکز قرآنی دارای مجوز در استان سمنان فعالیت قرآنی دارند. انتهای پیام

منبع: روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی استان سمنان

captcha