رسانه‌ها در تحقق شعار سال نقش مؤثری دارند
کد خبر: 3706051
تاریخ انتشار : ۲۸ فروردين ۱۳۹۷ - ۰۷:۵۴
علیزاده:

رسانه‌ها در تحقق شعار سال نقش مؤثری دارند

گروه فرهنگی - مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمان با اشاره به نامگذاری سال جاری از سوی رهبر معظم انقلاب اسلامی با عنوان حمایت از کالای ایرانی گفت: رسانه‌ها در تحقق این هدف مهم نقش مؤثر و کلیدی دارند.

به گزارش ایکنا از کرمان، محمدرضا علیزاده، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمان دیروز دوشنبه، 27 فروردین در جمع اهالی رسانه کرمان با اشاره به نامگذاری سال جاری از سوی رهبر معظم انقلاب اسلامی با عنوان حمایت از کالای ایرانی گفت: رسانه ها در تحقق این هدف مهم نقش مؤثر و کلیدی دارند.
وی با بیان اینکه اقشار مختلف جامعه مخاطب شعار سال هستند افزود: اگر حمایت از کالای ایرانی انجام شود مشکلات بر سر راه بخش تولید و اشتغال تا حد بسیار زیادی مرتفع خواهد شد.
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمان بیان کرد: اگر بخش فرهنگی جامعه تقویت شود زنجیره حمایت از کالای ایرانی تکمیل می‌شود.
وی با اشاره به برخی مشکلات در حوزه رسانه‌ها و مطبوعات کرمان تأکید کرد: مسائل و مشکلات رسانه ها 2 طرفه است و باید با همفکری و همراهی مطبوعات و مسئولان برطرف شود.
علیزاده با بیان اینکه در سال‌های اخیر اتفاقات خوبی در حوزه رسانه و مطبوعات استان کرمان رقم خورده است تصریح کرد: عزم ما جزم است که به عدالت در این حوزه نزدیک شویم، هر چند هنوز با اهدافمان فاصله داریم.
وی اظهارکرد: اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی در سیاست شفاف سازی در حوزه مطبوعات پیش قدم شده و احقاق حق و پیگیری مطالبات از سیاست‌های ما است.
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمان تاکید کرد: رسانه ها باید ضوابط و مقررات را رعایت کنند تا بتوانیم تعامل در حوزه رسانه را برقرار کنیم.
وی با اشاره به سیاست‌های اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی در سال 97 گفت: آموزش را بصورت جدی دنبال می‌کنیم و اصحاب رسانه از دوره‌ها و کلاس‌های آموزشی برای ارتقای سطح آگاهی استفاده کنند.
علیزاده ادامه داد: واگذاری فعالیت‌ها به تشکل های صنفی، برگزاری جشنواره و نمایشگاه مطبوعات از دیگر برنامه‌های سال جاری در حوزه رسانه استان کرمان است.
وی اظهارکرد: تالار مرکزی کرمان پیشرفت 87 درصدی دارد و با پیگیری مسئولان و تغییر پیمانکار در سال جاری خبرهای خوبی از افتتاح آن می‌شنویم.
وی تصریح کرد: سعی کردیم فضای آرام و با ثباتی را در اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمان به منظور فعالیت‌های فرهنگی و بر اساس سیاست‌های دولت تدبیر و امید فراهم کنیم.
منبع: اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمان
انتهای پیام

captcha