هشتمين جشنواره کتابخوانی رضوی در کرمان برگزار مي‌شود
کد خبر: 3706052
تاریخ انتشار : ۲۸ فروردين ۱۳۹۷ - ۰۷:۵۴

هشتمين جشنواره کتابخوانی رضوی در کرمان برگزار مي‌شود

گروه فرهنگی - مديركل کتابخانه‌های عمومی استان كرمان از برگزاری هشتمين جشنواره کتابخوانی رضوی با هفت عنوان کتاب در بخش‌های کودک، نوجوان و بزرگسال خبر داد.

به گزارش ایکنا از کرمان، محمدجواد حسین‌زاده، مديركل کتابخانه‌های عمومی استان كرمان دیروز دوشنبه، 27 فروردین هدف از برگزاری جشنواره کتابخوانی رضوی را گسترش و ترویج فرهنگ کتابخوانی از طریق مطالعه کتب مرتبط با سیره پاک ائمه معصومین(ع) به ویژه حضرت امام رضا(ع)، شناسایی، معرفی و گرامیداشت تولیدکنندگان و پدیدآورندگان کتاب‌های فرهنگی مرتبط با فرهنگ رضوی کمک به تولیدات این آثار عنوان کرد .
وی گفت: هفت عنوان کتاب با موضوع‌های حضرت امام رضا(ع) و حضرت معصومه(س) در این جشنواره برای سه گروه سنی کودک، نوجوان و بزرگسال تهیه و به تمام کتابخانه‌های عمومی سطح استان کرمان ارسال شده است.
حسین‌زاده افزود: در بخش کودک، کتاب «مهمان خراسان» شامل اشعار درباره امام رضا(ع) و کتاب« داستان‌های از زندگی امام رضا(ع)» و در بخش نوجوان کتاب‌های «کاش تو را می‌دیدم و مسافر هشتم» انتخاب شده است.
وی تأکید کرد: در این دوره از مسابقه کتابخوانی برای بخش جوان و بزرگسال سه عنوان کتاب «مهر ولایت در آسمان ایران » تألیف آیت‌الله علی کریمی جهرمی، «ماه هشتم» نوشته مهدی غلامعلی و «به سپیدی یک رویا» تالیف فاطمه سلیمانی تعیین شده‌اند.
منبع: روابط عمومی اداره کل کتابخانه‌های عمومی استان کرمان
انتهای پیام

captcha