دانشگاه آزاد یکی از بزرگترین دانشگاه‌های جهان اسلام است
کد خبر: 3706055
تاریخ انتشار : ۲۸ فروردين ۱۳۹۷ - ۰۷:۵۴

دانشگاه آزاد یکی از بزرگترین دانشگاه‌های جهان اسلام است

گروه اجتماعی - رئیس دانشگاه آزاد واحد جیرفت گفت: دانشگاه آزاد یکی از بزرگترین دانشگاه‌های حضوری دنیا و جهان اسلام، از ابتدای تأسیس تاکنون توانسته است خدمات ارزنده‌ای را به ساختار و بدنه آموزشی کشور ارائه دهد.

به گزارش ایکنا از کرمان، اسماعیل اسلامی، رئیس دانشگاه آزاد واحد جیرفت دیروز دوشنبه، 27 فروردین در دیدار با مدیر آموزش و پرورش شهرستان عنبرآباد گفت: دانشگاه آزاد یکی از بزرگترین دانشگاه‌های حضوری دنیا و جهان اسلام، از ابتدای تأسیس تاکنون توانسته است خدمات ارزنده‌ای را به ساختار و بدنه آموزشی کشور ارائه دهد.
وی تصریح کرد: ساختار سازمانی دانشگاه آزاد واحد جیرفت توانسته ظرفیت‌های علمی، فرهنگی و اجتماعی بسیار خوبی را ایجاد کند و یکی از مزیت‌های بزرگ این دانشگاه مردمی بودن و ارتباط و تعاملی است که با سایر حوزه‌ها داشته و در واقع گام‌های بلندی در زمینه توسعه علمی و اقتصادی کشور برداشته است.
رئیس دانشگاه آزاد واحد جیرفت بیان کرد: معاونت سما در دانشگاه آزاد سیاست‌های کلانی را دنبال می‌کند و در حال حاضر این واحد آموزشی حدود 2 هزار دانش‌آموز دارد و توانسته در زمینه‌های علمی و فرهنگی پیشتاز و جایگاه بسیار بالایی در راستای مسائل آموزشی و پژوهشی در سطح استان کسب کند.
اسلامی افزود: مجموعه سما توانسته است اعتماد لازم در بین خانواده‌ها به دست آورد و به این موفقیت دست پیدا کند و ظرفیت‌های گسترده‌ای در حوزه مسائل آموزشی ایجاد کند و در واحد سما بیشترین تراکم دانش‌آموزی در مقطع ابتدایی است.
وی بیان کرد: باید دانش‌آموزان را به سمت رشته‌های فنی و حرفه‌ای و کاردانش هدایت کنیم و اهمیت درس مهارت آموزی و رشته‌های کاردانش بر کسی پوشیده نیست و خوشبختانه دبیران مجرب و متخصص در واحد سما مشغول به فعالیت هستند.
اسلامی افزود: در این واحد آموزشی امکانات و تجهیزات لازم آموزشی و کارگاهی و آزمایشگاهی برای دانش‌آموزان وجود دارد که می‌توانند از ظرفیت‌های بالایی که در این مجموعه است، حداکثر استفاده را داشته باشند و خوشبختانه رشته‌های فراوانی در حوزه رشته‌های فنی و حرفه‌ای و کاردانش در این زمینه وجود دارد که می‌توانند برای ادامه تحصیل خود انتخاب کنند.
وی عنوان کرد: همچنین این واحد دانشگاهی آمادگی لازم را برای برگزاری دوره‌های آموزشی کوتاه مدت برای کارکنان ادارات و سازمان‌ها دارد و باید آموزش‌ها از شیوه‌های سنتی به سمت مدرن و پیشرفته حرکت کرده و مشکلات اشتغال و دغدغه‌های خانواده‌ها برطرف شود و امیدوارم بتوانم با این تفاهمنامه همکاری در حوزه مسائل آموزشی با آموزش و پرورش شهرستان عنبرآباد گام بلندی در راستای توسعه مسائل آموزشی برداشته شود.
وی تأکید کرد: دانش‌آموزان باید به سمت مهارت‌آموزی و رشته‌های کاردانش حرکت کنند و تمام سعی و تلاش خود را در راستای پیشرفت مسائل آموزشی و فرهنگی آنها انجام می‌دهیم.
انتهای پیام

captcha