مربیان به زمان‌بندی برنامه‌های قرآنی دانش‌آموزان اهتمام کافی داشته باشند
کد خبر: 3706090
تاریخ انتشار : ۲۷ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۳:۲۹
حسینی:

مربیان به زمان‌بندی برنامه‌های قرآنی دانش‌آموزان اهتمام کافی داشته باشند

گروه فعالیت‌های قرآنی- مدیر موسسه قرآنی زمزم معرفت گفت: مربیان به زمان‌بندی برنامه‌های قرآنی دانش‌آموزان مخصوصا در ایام امتحانات اهتمام کافی داشته باشند.

لعیا حسینی، مدیر موسسه قرآنی زمزم معرفت در گفت‌وگو با ایکنا از زنجان اظهار کرد: با توجه به نزدیک شدن به فصل امتحانات آخر سال و حضور تعدادی از دانش‌آموزان به عنوان مخاطبان برنامه‌های آموزشی موسسات و کلاس‌های قرآنی، ضروری است تا مربیان توجه لازم برای جلوگیری از تداخل برنامه‌های آموزشی قرآن با برنامه‌های درسی دانش‌آموزان داشته باشند به‌ویژه اینکه در مواردی مخصوصا در دوران ابتدایی این تداخل ممکن است موجب ایجاد استرس و حتی دلسردی قرآن‌آموز از ادامه حضور در دوره آموزشی باشد.
وی با اشاره به اینکه برنامه‌ریزی صحیح آموزشی علاوه بر ایجاد انگیزه در قرآن‌آموز زمینه اثرگذاری حداکثری مفاهیم ارائه شده را فراهم می‌کند، گفت: پرهیز از اجبار یکی از بهترین مولفه‌ها برای رسیدن به اهداف آموزشی مخصوصا در زمینه فعالیت‌های قرآنی است.
حسینی تصریح کرد: این موسسه با در نظر گرفتن ایام مدرسه دانش‌آموزان و همچنین ایجاد زمان کافی برای مادران این قرآن‌آموزان که در دوره‌های آموزشی شرکت دارند، برنامه‌های قرآنی را تا حد ممکن با زمان درسی و امتحانی هماهنگ کرده تا لطمه‌ای به آموزش تحصیلی دانش‌آموزان وارد نشود.
یادآور می‌شود موسسه قرآنی زمزم معرفت زنجان از سال 88 فعالیت خود را آغاز کرده و هم‌اکنون نیز در خیابان امام نرسیده به امامزاده سید ابراهیم (ع) پلاک 113 فعالیت دارد.
انتهای پیام
captcha