اثرگذاری رسانه به عنوان یک فرصت در جامعه مورد استفاده قرار گیرد
کد خبر: 3706100
تاریخ انتشار : ۲۷ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۳:۳۸

اثرگذاری رسانه به عنوان یک فرصت در جامعه مورد استفاده قرار گیرد

گروه اجتماعی- مدیرکل تبلیغات اسلامی استان اردبیل گفت: از اثرگذاری رسانه باید به عنوان یک فرصت برای تاثیرگذاری مثبت و سازنده بر روی جوامع مختلف استفاده شود.

به گزارش ایکنا از اردبیل، حجت‌الاسلام والمسلمین مهدی ستوده، مدیرکل تبلیغات اسلامی استان اردبیل، روزگذشته 26 فروردین ماه در دیدار با مدیر خانه مطبوعات اردبیل، مسئول بسیج رسانه استان، رئیس اتاق اندیشه‌ورز و نماینده مربیان انجمن‌های صالحین در اردبیل تصریح کرد: رسانه‌ یک تکنیک استراتژیک در دنیا است و در جامعه امروزی هیچ قدرتی به اندازه رسانه نمی‌تواند در تربیت اثرگذار باشد.
مدیرکل تبلیغات اسلامی استان اردبیل گفت: با توجه به اینکه این تکنیک بیشتر در دست دشمنان است لازم است ما به غیر از استفاده از تکنیک رسانه در تعلیم عقاید مختلف اجتماعی، دینی، فرهنگی، سیاسی و جواب شبهات اقدامات مناسبی انجام دهیم تا خروجی مناسب و مد نظر را نیز به دست آوریم.
ستوده اظهار کرد: تربیت مربیان سواد رسانه‌ای با هدف استادپروری رسانه با محتوای قوی و تحلیل موضوعات و مبارزه با جنگ روانی دشمنان از مهم‌‌ترین اقداماتی است که به دنبال آن هستیم و تمام تلاش ما بر این است که بتوانیم در این عرصه پیشگام باشیم و مشکلات موجود را به حداقل برسانیم.
وی تصریح کرد: از اثرگذاری رسانه باید به عنوان یک فرصت برای تاثیرگذاری مثبت و سازنده بر روی جوامع مختلف استفاده شود و در این زمینه انتظار می‌رود تمام ظرفیت‌ها و قابلیت‌ها به‌کارگیری شود تا بتوانیم به تمامی اهداف خود در این زمینه جامه عمل پوشانده و مشکلات موجود را برطرف کنیم.
انتهای پیام

captcha