دیدار جهادگران دانشگاهی سیستان‌ و بلوچستان با نماینده ولی فقیه
کد خبر: 3706104
تاریخ انتشار : ۲۷ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۳:۴۸

دیدار جهادگران دانشگاهی سیستان‌ و بلوچستان با نماینده ولی فقیه

گروه اجتماعی- جمعی از جهادگران جهاد دانشگاهی استان ظهر امروز، 27 فروردین با آیت‌الله عباسعلی سلیمانی، امام جمعه زاهدان و نماینده ولی فقیه در امور اهل سنت استان دیدار کردند.

به گزارش ایکنا از سیستان‌وبلوچستان، به‌مناسبت عید مبعث حضرت رسول(ص)، جمعی از اعضای جهاد دانشگاهی استان ظهر امروز، 27 فروردین با آیت‌الله عباسعلی سلیمانی، امام جمعه زاهدان و نماینده ولی فقیه در امور اهل سنت استان دیدار کردند.
دکتر منصور تاجری، رئیس جهاد دانشگاهی استان در این دیدار ضمن تبریک اعیاد ماه رجب المرجب‌، بیان کرد: جهاد دانشگاهی به‌عنوان پل ارتباطی میان دانشگاه و جامعه، فعالیت‌های گسترده‌ای در حوزه‌های فرهنگی، آموزشی و پژوهشی و توجه ویژه‌ای به موضوع اشتغال دانش‌آموختگان دانشگاهی دارد.
وی اظهار کرد: رهبر انقلاب جهاد دانشگاهی را مولود انقلاب می‌دانند و با توجه به اینکه ایشان از مجموعه جهاد دانشگاهی انتظار کار گزین و عظیم دارند، سعی داشته‌ایم علاوه بر امور معمول، علی‌رغم همه محدودیت‌ها و معذوریت‌های مالی، کارهایی در خور نظام و در شأن استان به انجام برسانیم.
وی در ادامه ضمن اشاره به توفیقات این نهاد در سال گذشته، بیان کرد: همایش منطقه‌ای میعاد محراب با موضوع آسیب‌شناسی عدم حضور جوانان در مساجد و جمع‌آوری مقالات دانشجویان و صاحبنظران در این زمینه، برپایی کارگاه‌های آموزشی خانواده و مشاوره ازدواج و همچنین بومی سازی دانش فنی و پرورش بچه ماهی در قفس از جمله توفیقات این نهاد در سال گذشته بوده است.
رئیس جهاد دانشگاهی استان افزود: سال گذشته همچنین نخستین و مجهزترین کلینیک فوق تخصصی دندانپزشکی استان جهت کمک به اقشار آسیب پذیر توسط جهاد دانشگاهی سیستان و بلوچستان راه‌اندازی شد.
وی اظهار کرد: در سال 96، مجوز تأسیس سازمان تجاری‌سازی فناوری و اشتغال دانش‌آموختگان (ستفا) را در استان گرفتیم که هدف آن کاربردی ساختن علم و کمک به اشتغال فارغ التحصیلان از طریق تهیه و تدوین طرح‌های تیپ خوداشتغالی، انجام مشاوره‌های شغلی و سرمایه‌گذاری، اطلاع‌رسانی بازار کار و ایجاد بانک اطلاعاتی از دانش‌آموختگان بیکار است.
تاجری بیان کرد: افتتاح دفتر جهاد دانشگاهی در ایرانشهر و برگزاری دوره‌های آموزشی تخصصی در این شهرستان، ایجاد مرکز آموزش زبان‌های بین‌المللی، راه اندازی مرکز آموزش و مشاوره، آموزش مهارت‌محور هزاران نیروی جوان علاقمند به فعالیت‌های خوداشتغالی ‌در حوزه گاز از دیگر فعالیت‌های جهاد دانشگاهی در عرصه آموزش بوده است.

دیدار جهادگران دانشگاهی سیستان‌وبلوچستان با نماینده ولی فقیه

دیدار جهادگران دانشگاهی سیستان‌وبلوچستان با نماینده ولی فقیه

انتهای پیام

captcha