۳۰۰ برنامه فرهنگی و هنری در سال ۹۶ در اردبیل برگزار شد
کد خبر: 3706105
تاریخ انتشار : ۲۷ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۳:۴۶

۳۰۰ برنامه فرهنگی و هنری در سال ۹۶ در اردبیل برگزار شد

گروه اجتماعی- معاون هنری و سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اردبیل گفت: به منظور ترویج برنامه‌های فرهنگی در سطح استان سال گذشته بیش از ۳۰۰ برنامه فرهنگی و هنری در اردبیل برگزار شده است.

به گزارش ایکنا از اردبیل، غریب منوچهری، معاون هنری و سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اردبیل، روزگذشته 26 فروردین ماه در دیدار با مسئولان فرهنگی استان اردبیل اظهار کرد: در طول چندین سال گذشته در ارتباط با اشاعه برنامه‌های فرهنگی و هنری در استان اقدامات مناسبی انجام یافته و سال گذشته بیش از 300 برنامه فرهنگی و هنری در اردبیل به همین منظور برگزار شده است که امید می‌رود خروجی‌های مثبت این برنامه‌ها را در آینده‌ای نزدیک شاهد باشیم.
وی افزود: از دیگر اهدافی که در این زمینه به دنبال آن بوده‌ایم احیای اجرای دائمی تئاتر بوده است که خوشبختانه توانستیم به خصوص در ایام تعطیلات نوروزی در این زمینه اقدامات مناسبی انجام داده و با استقبال خوب مردمی در این زمینه روبه‌رو بودیم که این یک فرصت مناسب برای همگان بوده است.
معاون هنری و سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اردبیل با اشاره به برگزاری تئاتر و جشنواره با موضوعات مختلف نیز گفت: سال گذشته 60 عنوان تئاتر با موضوعات مختلف از جمله دفاع مقدس و فرهنگ عامه استان و جشنواره‌هایی با موضوعات مختلف از جمله در حوزه موسیقی، فجر، فیلم کوتاه مهر استانی و مد و لباس ایرانی و اسلامی برگزار شد.
منوچهری بیان کرد: برای توسعه حوزه فرهنگی و هنری و دستیابی به یک نقطه مطلوب و قابل قبول در این زمینه هنوز راه نپیموده داریم که انتظار می‌رود در این زمینه مسئولان و متولیان اجرایی برای استعدادیابی و پرورش افراد مستعد گام برداشته و با ما همکاری و مشارکت‌ةای لازم را داشته باشند.
وی با اشاره به این که سرمایه‌گذاران بخش خصوصی در حوزه هنر حمایت می‌شوند تصریح کرد: خوشبختانه شاهد درخشش هنرمندانی در سطح استان بودیم که علی‌رغم کمبودها و امکانات توانسته‌اند جزو 10 استان برتر کشور در کسب جوایز باشند و 10 جایزه جهانی را به دست آورند که این موضوع برای ما یک افتخار بزرگ است و با بسترها و زیرساخت‌های ایجاد شده انتظار داریم این موضوع به همین روال پیش برود.
انتهای پیام

captcha