بازدید مدیرکل بنیاد حفظ آثار دفاع مقدس آذربایجان‌شرقی از موزه عکس شهدا
کد خبر: 3706124
تاریخ انتشار : ۲۷ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۴:۲۸

بازدید مدیرکل بنیاد حفظ آثار دفاع مقدس آذربایجان‌شرقی از موزه عکس شهدا

گروه فرهنگی- مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس آذربایجان‌شرقی با حضور در فرهنگسرای الغدیر تبریز از بزرگترین موزه عکس شهدای این مرکز بازدید کرد.

به گزارش ایکنا از آذربایجان‌شرقی، سردار عزت الله جعفری، مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان، امروز 27 فروردین ماه با حضور در فرهنگسرای الغدیر تبریز از بزرگترین موزه عکس شهدای این مرکز بازدید کرد.

بازدید مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس آذربایجان‌شرقی از موزه عکس شهدا

سردار عزت الله جعفری، مدیر کل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس آذربایجان‌شرقی، در حاشیه بازدید از این موزه گفت: همانطور که مقام معظم رهبری فرمودند زنده نگه داشتن یاد وخاطره شهدا کمتر از شهادت نیست ماهم به پیروی از این سخنان باید نام و خاطرات و جهت پاسداشت مقام شامخ شهدا همچنان کارهای فرهنگی را در الویت کاری خود قرار بدهیم .

وی یادآور شد: موزه عکس شهدا در فرهنگسرای بزرگ الغدیر از موزه‌هایی است که یادآور رشادت‌ها و ایثارگری های رزمندگان در دفاع مقدس است و برای جوانان بهترین بازتاب ایثار می‌باشد.

سردار جعفری راه اندازی این موزه که به همت والای شهرداری کلانشهر تبریز و یکی از منحصر به فردترین مجموعه های گویای حماسه و ایثار رزمندگان دفاع مقدس که حدود 4 هزار و 620 عکس شهدا در آن تعبیه شده است را بسیار پر ارزش و مقدس قلمداد کردند.

انتهای پیام

captcha