ارائه گزارشی از فعالیت‌های قرآنی مؤسسه جامعة‌القرآن والعترة
کد خبر: 3706137
تاریخ انتشار : ۲۷ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۴:۵۲

ارائه گزارشی از فعالیت‌های قرآنی مؤسسه جامعة‌القرآن والعترة

گروه مؤسسات قرآنی مردم‌نهاد ــ مؤسسه جامعةالقرآن والعترة تبریز گزارشی از فعالیت‌های قرآنی ـ فرهنگی خود را ارائه کرد.

به گزارش ایکنا؛ مؤسسه فرهنگی قرآن و عترت جامعة‌القرآن والعترة تبریز فعالیت‌‌های متنوعی را در کارنامه کاری خود دارد که می‌توان به بخش آموزشی و فرهنگی این مرکز اشاره کرد.
دوره‌های این مؤسسه برای بانوان و آقایان و همه مقاطع سنی اجرا می‌شود. در بخش آموزشی می‌توان به برگزاری دوره‌های آموزش عمومی قرآن در 6 سطح، برگزاری دوره‌های تخصصی قرائت قرآن در 6 سطح، برگزاری دوره‌های تخصصی حفظ قرآن در 12 سطح، دوره‌های تخصصی ترجمه، مفاهیم و تدبر در 9 سطح، دوره‌های تربیت معلم و مدرس قرآن در 6 سطح اشاره کرد.
همچنین، برپایی جلسات عمومی هفتگی با موضوع قرائت و حفظ قرآن، کارگاه‌های تخصصی آموزش با حضور اساتید بین‌المللی، کلاس‌های کامپیوتر و زبان انگلیسی در سطوح مختلف و مهد کودک و پیش‌دبستانی قرآنی تسنیم با آموزش نوین از دیگر برنامه‌های این مرکز قرآنی است.

ارائه گزارشی از فعالیت‌های قرآنی مؤسسه جامعة القرآن و العترة
دربخش فرهنگی نیز به برگزاری سالانه جشنواره قرآنی «انسان» با شرکت چندین هزار نفر، انتشار مستمر نشریه قرآنی ـ مذهبی ثمرات، پشتیبانی فنی و محتوای از سایت اینترنتی ثمرات، صندوق قرض‌الحسنه داخلی با عضویت بیش از 200 نفر، برگزاری مراسم و محافل متنوع در مناسبت‌های مختلف مذهبی ـ ملی، تشکیل و حمایت از گروه‌های تواشیح و مدیحه‌سرایی، برگزاری مسابقات و برنامه‌های متنوع تبلیغی و ترویجی و تولید محصولات متنوع چندرسانه‌ای در حوزه تخصصی قرآن می‌توان اشاره کرد.
این مؤسسه برای ترم بهار نیز برنامه‌های ویژه‌ای را برای بزرگسالان و نوجوانان در نظر دارد.
یادآور می‌شود، مؤسسه جامعة‌القرآن والعترة در تبریز، بازار، انتهای خیابان شهید مطهری(راسته کوچه)، روبروی آتش‌نشانی واقع شده است.
انتهای پیام

captcha