30 فروردین آخرین مهلت نام‍‌نویسی زائراولی‌های مناطق محروم
کد خبر: 3706140
تاریخ انتشار : ۲۷ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۴:۴۸
ابدالی‎پور خبرداد:

30 فروردین آخرین مهلت نام‍‌نویسی زائراولی‌های مناطق محروم

گروه اجتماعی ـ سرپرست دبیرخانه کانون‌های مساجد لرستان با شناسایی کانون‌های مساجد، زائراولی‌های مناطق محروم هم‌زمان با نیمه شعبان به مشهد مقدس اعزام می‎شوند، گفت: این طرح ویژه اهالی مناطق محروم برگزار می‌شود و زائران تا 30 فروردین برای ثبت‌نام فرصت دارند.

به گزارش ایکنا از لرستان، محمد ابدالی‌پور، سرپرست دبیرخانه کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد استان لرستان دوشنبه، 27 فروردین در جمع خبرنگاران، گفت: زائر اولی‌ها، از بین افراد نیازمند جامعه با همکاری کانون‌های فرهنگی و هنری مسجد شناسایی می‌شوند.
وی با اشاره به این‌که هزینه سفر این افراد رایگان خواهد بود، افزود: طرح اعزام زائر اولی‌ها با همکاری خادمان ستاد زیارت در شبکه طلایه‌داران جهاد برگزار می‌شود.
ابدالی‌پور، با بیان این‌که این حرکت به کمک «خادم یاران» انجام می‌شود، اظهارکرد: با شناسایی کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد، زائراولی‌های مناطق محروم هم‌زمان با نیمه شعبان به بارگاه رضوی در مشهد مقدس اعزام خواهند شد.
وی با بیان این‌که این افراد از 11 تا 14 اردیبهشت در حسینیه‌های مجاور حرم مطهر در مشهد مقدس اسکان خواهند داشت، اضافه کرد: در این طرح افراد بالای ۴۰ سال که تاکنون به زیارت امام هشتم(ع) مشرف نشده‌اند، به مشهد مقدس اعزام می‌شوند.
سرپرست دبیرخانه کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد استان لرستان، اظهارکرد: این طرح ویژه اهالی مناطق محروم برگزار می‌شود و زائران تا 30 فروردین برای ثبت‌نام فرصت دارند.
یادآور می‏‌شود، دفترهای نمایندگی آستان قدس رضوی، با هدف رسیدگی به امور محرومان در سطح استان‌های مختلف کشور راه اندازی شده است.

منبع: روابط عمومی دبیرخانه کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد لرستان

captcha