بزرگترین سرمایه اوقاف اعتماد مردم است
کد خبر: 3706144
تاریخ انتشار : ۲۷ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۵:۰۷
دلاوری:

بزرگترین سرمایه اوقاف اعتماد مردم است

گروه اجتماعی- مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان مرکزی گفت: بزرگترین سرمایه اوقاف املاک نیست بلکه اعتماد مردم است که باید این اعتماد را حفظ و روز به روز بر آن بیفزاییم.

به گزارش ایکنا از استان مرکزی، حجت‌الاسلام حسین دلاوری، مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان مرکزی، امروز، 27فروردین در جلسه معارفه مدیرکل جدید اوقاف استان که در این اداره‌کل برگزار شد، گفت: امروز وظیفه سنگینی بر دوش بنده گذاشته شد که امیدوارم با همراهی و همکاری عوامل اوقاف اهداف سازمان محقق شود.
وی تصریح کرد: مسئولیت مدیریت موقوفات استان فقط بر دوش بنده نیست، مسئولیت مدیرکل، مسئولیت جمعی است که با همدلی و دست در دست هم دادن بار سنگین این مسئولیت به سر منزل مقصود می‌رسد.
مدیرکل اوقاف استان در پایان اظهار کرد: اوقاف و امور خیریه دارای پیام سنگینی است و امروز این وظیفه برعهده ما نهاده شده که باید به نحو احسن انجام شود. بزرگترین سرمایه اوقاف املاک نیست بلکه اعتماد مردم است، ما باید این اعتماد را حفظ کنیم و روز به روز بر آن بیفزاییم؛ چراکه اعتماد مردم زمینه موفقیت ما در راستای تحقق اهداف را میسر می‌کند.

یادآور می‌شود، در پایان این مراسم از زحمات حجت‌الاسلام سلطانی تقدیر و حجت‌الاسلام دلاوری به عنوان مدیرکل اوقاف استان معرفی شد.

انتهای پیام

captcha