300 واحد مسکن مددجویی روستایی در استان مرکزی مقاوم‌سازی می‌شود
کد خبر: 3706164
تاریخ انتشار : ۲۷ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۵:۱۶
موسی‌نژاد:

300 واحد مسکن مددجویی روستایی در استان مرکزی مقاوم‌سازی می‌شود

گروه اجتماعی- مدیرکل کمیته امداد استان مرکزی از بازسازی و مقاوم سازی 300 واحد مسکن مددجویی روستایی با کمک سپاه روح‌الله خبر داد.

به گزارش ایکنا از استان مرکزی، قنبر موسی نژاد، مدیرکل کمیته امداد استان مرکزی، با فرماندار و امام‌ جمعه شهرستان فراهان دیدار و گفت‌وگو کرد. موسی‌نژاد در این دیدار با بیان اینکه بخش قابل‌ توجه‌ای از مخاطبان کمیته امداد در شهرستان فراهان هستند، گفت: کمیته امداد در تلاش است با همکاری امدادگران این نهاد در استان و شهرستان دامنه فعالیت‌های خود را در سطح استان به‌ویژه مناطق محروم توسعه دهد.
وی با اشاره به اینکه امضای تفاهم‌نامه همکاری فی‌مابین کمیته امداد استان مرکزی و سپاه روح الله منعقد خواهد شد، مطرح کرد: یکی از مهم‌ترین نیازهای مددجویان تحت حمایت مسکن مناسب است و به ‌موجب این تفاهم‌نامه با همکاری سپاه روح الله 300 واحد مسکن مددجویی روستایی در استان مقاوم‌سازی می‌شود.بخشی از این سهمیه نیز به فراهان و منازل مسکونی مددجویان در این شهرستان اختصاص داده می‌شود.
موسی‌نژاد در ادامه با اشاره به نام‌گذاری سال جدید با عنوان «حمایت از کالای ایرانی» توسط مقام معظم رهبری، گفت: یکی از سیاست‌های کمیته امداد استان مرکزی در سال جاری توسعه اشتغال محرومان و تلاش برای توانمندسازی خانوارهای تحت حمایت است.
مدیرکل کمیته امداد استان مرکزی با اشاره به اینکه 3 هزار و 500 فرصت شغلی طی سال گذشته برای مددجویان تحت حمایت ایجادشده است، گفت: 70 درصد این مشاغل در مناطق روستایی و محروم بوده است.
وی در پایان گفت: بیش از 400 روستای استان مرکزی از مناطق محروم هستند و از برنامه‌های کمیته امداد استان مرکزی افزایش 20 درصد سرانه خدمت‌رسانی در مناطق محروم نسبت به سایر مناطق است.
انتهای پیام

 

 

captcha