ضرورت ایجاد مجمع خیرین قرآن و عترت در چهارمحال و بختیاری
کد خبر: 3706239
تاریخ انتشار : ۲۷ فروردين ۱۳۹۷ - ۲۰:۳۸
مردانی:

ضرورت ایجاد مجمع خیرین قرآن و عترت در چهارمحال و بختیاری

گروه فعالیت‌های قرآنی - معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری چهارمحال و بختیاری ایجاد و تشکیل مجمع خیرین قرآن و عترت در استان را ضروری دانست و تصریح کرد: نماینده مجمع خیرین قرآن و عترت پس از تشکیل این مجمع برای ارائه گزارش باید در شورای هماهنگی و گسترش فعالیت‌های قرآنی استان حضورداشته باشد.

به گزارش ایکنا از چهارمحال و بختیاری، جعفر مردانی، معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری چهارمحال و بختیاری عصر امروز 27 فروردین‌ماه در هجدهمین شورای هماهنگی و گسترش فعالیت‌های قرآنی استان که با حضور جمعی از مدیران دستگاه‌های فرهنگی و فعالین قرآنی استان در دفتر امام‌جمعه شهرکرد برگزار شد، گفت: فعالیت‌های قرآنی در سال جدید باید پس از تکمیل و تائید سند راهبردی توسعه فرهنگ قرآنی بر اساس این سند در استان اجرا شود.
مردانی با اشاره به اینکه مجمع خیرین قرآن و عترت استان هیچ تداخلی با فعالیت‌های مؤسسات قرآنی استان ندارد افزود: هدف اصلی این مجمع حمایت مالی از فعالیت‌های قرآنی در استان است.
وی بابیان اینکه مجمع‌های مردم‌نهاد باید از استانداری و اداره ثبت استان مجوز بگیرند اظهار کرد: مجوز مجمع خیرین قرآن و عترت استان به دلیل اینکه قرار است حامی فعالیت های قرآنی در استان باشد باید از طرف هیئت رسیدگی به فعالیت های موسسات قرآن کشور صادر شود.
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری چهارمحال و بختیاری ایجاد و تشکیل مجمع خیرین قرآن و عترت در استان را ضروری دانست و تصریح کرد: نماینده مجمع خیرین قرآن و عترت پس از تشکیل این مجمع برای ارائه گزارش باید در شورای هماهنگی و گسترش فعالیت‌های قرآنی استان حضورداشته باشد.
وی با اشاره به برگزاری هفته قرآن و عترت در استان عنوان کرد: برگزاری فعالیت‌های قرآنی در استان نباید به یک هفته محدود شود و باید از هر فرصتی برای ترویج فعالیت‌های قرآنی استفاده کرد.
مردانی خاطرنشان کرد: یکی از دلایل زیادشدن آسیب‌های اجتماعی در جامعه فاصله گرفت از قرآن است.

انتهای پیام

captcha