برگزاری مراسم ملی و استانی بزرگداشت آیت‌الله العظمی بهجت در قم و فومن
کد خبر: 3706244
تاریخ انتشار : ۲۷ فروردين ۱۳۹۷ - ۲۱:۴۲
دبیر ستاد بزرگداشت آیت‌الله بهجت(ره) خبر داد:

برگزاری مراسم ملی و استانی بزرگداشت آیت‌الله العظمی بهجت در قم و فومن

گروه اجتماعی- جلایی زمان برگزاری مراسم استانی بزرگداشت این سالک الی الله را پنجشنبه، 13 اردیبهشت در فومن دانست و گفت: مراسم ملی بزرگداشت ایشان نیز 20 اردیهشت در قم برگزار خواهد شد.

به گزارش ایکنا از گیلان، بهروز جلایی، دبیر ستاد بزرگداشت آیت‌الله العظمی بهجت فومنی(ره) امروز، 27 فروردین در نشست ستاد بزرگداشت یاد و خاطره این مرجع عالیقدر که در سالن اجتماعات شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان برگزار شد، با اشاره به برگزاری مراسم بزرگداشت آیت الله بهجت(ره) از سال 89 تاکنون، گفت: برخی از قهرمانان توحید، با رفتار، گفتار و وجودشان کل خلق را دعوت به الله می‌کنند که آیت‌الله العظمی بهجت(ره) اینگونه بود.

وی با بیان اینکه مشاهده نماز آیت‌الله العظمی بهجت(ره) به انسان درس خداشناسی می‌دهد، افزود: هدف ایشان از برپایی نماز جماعت دعوت کل بشریت به سوی الله واحد است.

برگزاری مراسم ملی و استانی بزرگداشت آیت‌الله العظمی بهجت در قم و فومن

جلایی، با اشاره به اینکه دو مراسم ملی و استانی بزرگداشت آیت‌الله العظمی بهجت به ‌شکل هماهنگ در دو شهر قم و فومن برگزار می‌شود، تصریح کرد: مراسم استانی بزرگداشت این عارف روحانی همچون سال‌های گذشته با حضور فرزند گرامی ایشان برگزار خواهد شد.

دبیر ستاد بزرگداشت آیت‌الله العظمی بهجت فومنی(ره)، زمان برگزاری مراسم استانی بزرگداشت این سالک الی الله را پنجشنبه، 13 اردیبهشت 97 با سخنرانی نماینده جدید ولی فقیه در گیلان در مسجد ولیعصر(عج) بالامحله شهر فومن اعلام کرد و گفت: مراسم ملی بزرگداشت ایشان نیز 20 اردیهشت در مسجد اعظم شهر قم برگزار خواهد شد.

وی از حضور میهمانان کشوری در مراسم بزرگداشت آیت‌الله العظمی بهجت در شهر فومن خبر داد و تصریح کرد:  اعضای ستاد سعی می‌کنند تا این مراسم با شکوه‌تر از سال‌های گذشته برگزار شود.

جلایی، با اشاره به اطلاع‌رسانی مناسب شبکه‌های ملی صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران درباره این مراسم، اظهار کرد: انتظار داریم صدا و سیمای مرکز گیلان نیز به صورت ویژه به مراسم بزرگداشت آیت الله العظمی بهجت(ره) بپردازد.

انتهای پیام

captcha