برنامه‌های فرهنگی بقاع متبرکه در سال ۹۷ رشد چشمگیری می‌کند
کد خبر: 3706262
تاریخ انتشار : ۲۷ فروردين ۱۳۹۷ - ۲۳:۵۱

برنامه‌های فرهنگی بقاع متبرکه در سال ۹۷ رشد چشمگیری می‌کند

گروه فرهنگی- معاون فرهنگی اجتماعی اداره کل اوقاف و امور خیریه کردستان در جلسه برنامه ریزی برنامه سال ۹۷ معاونت فرهنگی اجتماعی اوقاف کردستان از رشد برنامه های فرهنگی در سال ۹۷ خبر داد.

به گزارش ایکنا از کردستان،حجت‌الاسلام میثم عباسپور، معاون فرهنگی اجتماعی اداره کل اوقاف و امور خیریه کردستان امروز، 27 فروردین ماه در جلسه برنامه ریزی برنامه سال ۹۷ معاونت فرهنگی اجتماعی اوقاف کردستان خوشبختانه با برنامه‌ریزی‌های سازمانی در چند ساله گذشته شاهد رشد چشمگیر اجرای برنامه های فرهنگی در سطح بقاع متبرکه و مساجد استان بوده ایم و این روند در سال ۹۷ نیز ادامه خواهد داشت.
وی با اشاره به اینکه هدف اصلی برگزاری برنامه های فرهنگی تبدیل بقاع متبرکه به قطب فرهنگی است، افزود: در این راستا در کل ایام سال برنامه‌های فرهنگی متفاوتی در بقاع متبرکه برگزار می‌شود که از آرامش بهاری در ایایم نوروز آغاز و تا پایان سال ادامه خواهد داشت.
حجت‌الاسلام عباسپور بیان کرد: بقاع متبرکه ظرفیت مناسبی برای برگزاری برنامه‌های فرهنگی‌، مذهبی و قرآنی است چراکه زائران و عاشقان اهل بیت با خشوع و پاکی دل به این اماکن قدم می ‌گذارند.
وی عنوان کرد: سازمان اوقاف تلاش دارد با برگزاری برنامه‌های متنوع ویژه اقشار مختلف شرایط لازم برای بهره‌برداری هر چه بهتر زائران از این اماکن متبرکه را فراهم آورد.
 معاون فرهنگی اجتماعی اداره کل اوقاف و امور خیریه کردستان با اشاره به اینکه مساجد و اماکن متبرکه یک جبهه فرهنگی علیه هجمه های نرم دشمنان اسلام هستند، یادآور شد: این وظیفه فعالان فرهنگی است که با برگزاری هرچه به روزتر و باکیفیت تر برنامه های فرهنگی اذهان مردم شریف استان را نسبت به تهاجم فرهنگی دشمن روشن ساخته و راههای مبارزه با افکار غربی را در پیشروی ایشان قرار دهند.
انتهای پیام

captcha