ضرورت استفاده از رسانه در جهت ترغیب مردم به نماز جمعه
کد خبر: 3706268
تاریخ انتشار : ۲۸ فروردين ۱۳۹۷ - ۰۷:۱۱
در بازديد از ايكنا مطرح شد:

ضرورت استفاده از رسانه در جهت ترغیب مردم به نماز جمعه

گروه فرهنگی- مسئول شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه استان قزوین در بازدید از ايكنا تصریح کرد: به‌منظور بهره‌گیری از ظرفیت رسانه در جهت ترغیب مردم به نماز جمعه مجمع خادمان رسانه‌ای نماز جمعه قزوین با حضور خبرنگاران از قشرهای مختلف تشکیل می‌شود.

به گزارش ايكنا از قزوین، حجت‌الاسلام روح الله فاطمی نسب در بازدید از ایکنا که با حضور فرشاد پیله‌چی مدير مسئول ايكنا و رئیس جهاد دانشگاهی استان قزوین برگزار شد؛ ضمن تأکید بر نقش رسانه‌ها در تأثیرگذاری و فرهنگ‌سازی تصریح کرد: خبرنگاری جایگاهی است که خداوند در اختیار شما قرار داده است که از این جایگاه باید به‌درستی و درراه امربه‌معروف استفاده کرد.
وی افزود: وحدت اصحاب رسانه باعث ایجاد وحدت در بین جامعه می‌شود، این مجمع طی هفته آینده با حضور نمایندگان اصحاب رسانه استان تشکیل خواهد شد که نسبت به نماز و نماز جمعه دغدغه دارند و امیدواریم با این کار گامی در جهت فرهنگ‌سازی برداریم.
مسئول شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه استان قزوین تأکید کرد: در راستای همفکری و هم‌افزایی برای پیشبرد اهداف این مجمع، هر دو ماه یک‌بار نشست‌هایی با حضور اصحاب رسانه برگزار خواهیم کرد.
وی با اشاره به اینکه بزرگ‌ترین مشکلی که در قزوین وجود دارد عدم وجود حسن ظن است، خاطرنشان کرد: حسن ظن باید در جامعه نهادینه و از قضاوت زودهنگام پرهیز شود که در این میان رسانه‌ها نقش مهمی را بر عهده‌دارند.
در پایان حکم خادم افتخاری نماز جمعه توسط مسئول شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه استان قزوین به فرشاد پیله‌چی مدير مسئول ايكنا و رئیس جهاد دانشگاهی استان قزوین اهدا شد.

برای دیدن گزارش تصویری این دیدار اینجا کلیک کنید. 

انتهای پيام

captcha