عاشورا یک فرهنگ ماندگار است
کد خبر: 3706285
تاریخ انتشار : ۲۹ فروردين ۱۳۹۷ - ۰۹:۳۴
صدفی:

عاشورا یک فرهنگ ماندگار است

گروه سیاست و اقتصاد - رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کرمان با اشاره به عاشورا و فرهنگ آن در میان مردم عنوان کرد: عاشورا یک فرهنگ ماندگار است که باید مراقب بود که این فرهنگ حفظ و مراقبت گردد.

به گزارش ایکنا از کرمان، مهدی صدفی، رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کرمان دیروز سه‌شنبه، 28 فروردین در جلسه شورای هماهنگی سازمان تبلیغات اسلامی شهرستان کهنوج، با بیان اینکه انقلاب اسلامی مشات گرفته از عاشوراست، گفت: مسائل اعتقادی در بسیاری از کشورها جایگاه خاصی دارد اما در کشور ما این جایگاه به دلایلی ارزشمند است که یکی از آن‌ها اعتقادات ملی است.
وی با اشاره به عاشورا و فرهنگ آن در میان مردم عنوان کرد: عاشورا یک فرهنگ ماندگار است که باید مراقب بود که این فرهنگ حفظ و مراقبت گردد.
رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کرمان با تأکید بر تداوم کار فرهنگی بیان کرد: مناسبت‌های ملی و مذهبی، کارکردهای متفاوتی دارند که تقویت بنیه معنوی جامعه، تقویت اتحاد ملی، حفظ وحدت کلمه، افزایش وجاهت نظام در بین ملت‌ها و کل جهان را از جمله آنها است.
وحدت عیدی، فرماندار کهنوج نیز در این جلسه گفت: اقتصاد مقاومتی باید محور کار شورای هماهنگی قرار گیرد، اقتصاد مقاومتی شعار نیست، بلکه یک واقعیت است.
وی ضمن اشاره به تهاجم فرهنگی غرب، اظهارکرد: دشمن تهاجم فرهنگی را شدت بخشیده است و همه باید برای این کارزاز فرهنگی آماده باشیم.
حجت‌الاسلام افشار‌منش، امام جمعه کهنوج نیز در این جلسه گفت: نقش شورای هماهنگی در همه مراسم مذهبی نقش بسزایی داشته، البته این شورا نیاز به تجهیز کامل دارد.
وی بیان کرد: نقش شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کرمان در راهپیمایی 22 بهمن و یوم‌الله 9 دی قابل تقدیر است.
انتهای پیام

captcha