بازدید نماینده مجلس از پشت صحنه سریال «خانه مادری»
کد خبر: 3706286
تاریخ انتشار : ۲۹ فروردين ۱۳۹۷ - ۰۹:۳۴

بازدید نماینده مجلس از پشت صحنه سریال «خانه مادری»

گروه فرهنگی - نماینده مردم کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی دیروز سه‌شنبه، 28 فروردین از سریال «خانه مادری» بازدید کرد و با عوامل سریال به گفت‌وگو نشست.

به گزارش ایکنا از کرمان، محمدمهدی زاهدی نماینده مردم کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی به همراه فرماندار کرمان با حضور در پشت صحنه نخستین تجربه سریال‌سازی شبکه امید، تحت عنوان «خانه مادری» که با مشارکت شبکه استانی کرمان در ماهان تولید می‌شود، از روند ساخت این مجموعه، دیدن کرد.
سریال «خانه مادری» به کارگردانی امین و علی امانی با انتخاب کامل بازیگران و عوامل پشت دوربین به مرحله تصویربرداری رسید و نماینده مردم کرمان و راور در مجلس از این سریال بازدید و با عوامل سریال به گفت‌وگو نشست.
داستان این مجموعه در مورد مادری به نام آذربانو (زهرا سعیدی) است که بعد از شهادت فرزندش در ١٦ سالگی از کرمان به تهران سفر کرده و پس از فوت همسرش مجدد به کرمان و خانه مادری‌شان برمی‌گردد.
در خانه مادری شخصی به‌نام عمو کریم (مهدی صباغی) به همراه خانواده‌اش سال‌هاست به عنوان سرایدار زندگی می‌کنند که با ورود آذربانو اتفاقاتی برایشان رقم می‌خورد.
این سریال در ٢٦ قسمت ٤٠ دقیقه‌ای با مشارکت شبکه کرمان و شبکه امید ساخته می‌شود.
زهرا سعیدی، مهدی صباغی، بهراد خرازی، شهروز ابراهیمی، ساناز سماواتی، سارا احمدیان، یدالله شادمانی، حمید غیاث، حمید دلسوزی، حسن همتی، زهرا مرادی، عباس سلطانی، سهیل مینایی، مینا اخوان، محمود رضایی مهر، بازیگران این سریال را تشکیل می‌دهند.
منبع: روابط عمومی دفتر نماینده مردم کرمان و راور در مجلس
انتهای پیام

captcha