احیای امر به معروف در نیروی انتظامی با راهنمایی مسافران
کد خبر: 3706400
تاریخ انتشار : ۲۸ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۱:۴۶
مهدیان‌نسب مطرح کرد:

احیای امر به معروف در نیروی انتظامی با راهنمایی مسافران

گروه اجتماعی ـ فرمانده انتظامی لرستان با ارشاد و راهنمایی مسافران به جای جریمه کردن، فریضه امر به معروف و نهی از منکر را در ایام نوروز احیا ‌کرده است.

‌به گزارش ایکنا از لرستان، محمد مهدیان‌نسب، فرمانده نیروی انتظامی لرستان، روز سه‌شنبه، ۲۸ فروردین در کارگروه گردشگری لرستان، اظهارکرد: صبح‎گاه عمومی ستاد نوروزی در اسفندماه سال گذشته در نیروی انتظامی برگزار شد.
وی افزود: با استفاده از توان و ظرفیت نیروی انتظامی نگذاشتیم خلأ نظامی ایجاد شود تا جایی که هیچ‌گونه مشکل ناامنی نداشتیم.
مهدیان‌‌نسب گفت: آن‌چه مهم است این است که امسال حضور چشم‌گیر مسافران و گردشگران در استان و تبدیل لرستان به‌عنوان مقصد کار ستودنی بود.
فرمانده نیروی انتظامی لرستان با بیان این‌که در لرستان در ایام نوروز با ۳۶۶ نزاع و درگیری استان ۲۹ کشور بودیم، ادامه داد: اجرای طرح‌های نقطه‌ای و اجرای ۴۸۱ طرح مشترک نظامی در راستای افزایش ضریب امنیت در لرستان طی ایام نوروز برگزار شد.‌
وی به افزایش ۱۰ درصدی ارتقا امنیت اجتماعی نسبت به نوروز سال گذشته در لرستان اشاره و تصریح کرد: ایجاد ۵۶۵ گشت و به‌کارگیری شش هزار نیرو عمده فعالیت انتظامی استان لرستان طی نوروز امسال بود.
مهدیان‌نسب به احیای امر به معروف و نهی از منکر توسط فرماندهی انتظامی استان لرستان اشاره و خاطرنشان کرد: عوامل انتظامی به‌جای جریمه راهنمایی مسافران در راستای امر به معروف و نهی از منکر تلاش کرده‌اند این در حالی است که در پیشگیری از جرائم استان لرستان به عنوان استان برتر انتخاب شد.

انتهای پیام

captcha