آموزش از طریق فیلم بسیار تأثیرگذار در یادگیری دانش‌آموزان است
کد خبر: 3706415
تاریخ انتشار : ۲۸ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۲:۲۷

آموزش از طریق فیلم بسیار تأثیرگذار در یادگیری دانش‌آموزان است

گروه فرهنگی- مدیرکل آموزش و پرورش استان کردستان گفت: امروز روش‌های مختلف برای یادگیری هرچه بهتر دانش‌آموزان استفاده شود که یکی از این روش‌ها آموزش از طریق فیلم که باعث ماندنی مطالب در ذهن شده و رغبت دانش‌آموزان برای یادگیری را بیشتر می‌کند

به گزارش ایکنا از کردستان، رشید قربانی، مدیرکل آموزش و پرورش استان کردستان دیروز، 27فروردین ماه در مراسم اختتامیه چهل وهفتمین دوره جشنواره فیلم رشد که در سینما بهمن سنندج برگزار شد، اظهار کرد: جشنواره فیلم رشد ظرفیتی برای هرچه بهتر یادگیری است، چراکه آموزش از طریق فیلم بسیار تأثیرگذار برای دانش‌آموزان خواهد بود.
وی افزود: امروز روش‌های مختلف برای یادگیری هرچه بهتر دانش‌آموزان استفاده شود که یکی از این روش‌ها آموزش از طریق فیلم که باعث ماندنی مطالب در ذهن شده و رغبت دانش‌آموزان برای یادگیری را بیشتر می‌کند.
مدیرکل آموزش و پرورش استان کردستان عنوان کرد: جشنواره فیلم رشد باید بر رفتار نیز تأثیرگذار باشد، چراکه قدرت دیدن اثر بخش‌تر از محفوظات است و سرعت یادگیری را بیشتر خواهد کرد.
وی با اشاره به اینکه مهم‌‌ترین هدف از برگزاری این جشنواره استفاده از ظرفیت‌های موجود در راستای تعلیم و تربیت است، اعلام کرد: پایداری آموزش در مدارس منوط به یادگیری هرچه بیشتر از طریق بصری و تصویری است که جشنواره فیلم رشد این هدف رادنبال می‌کند.
شهریار ابراهیمی، دبیر جشنواره نیز در ادامه این مراسم اختتامیه افزود: هزارو 257 اثر به جشنواره بین‌المللی فیلم رشد ارسال شد که حدود 60 اثر در کردستان به نمایش در می‌آید.
وی در پایان با اشاره به اینکه شعار این جشنواره دانش در آیینه تصویر است، یادآور شد: باید از تکنولوژی‌های نوین آموزشی بهره لازم را برای یادگیری پایدار برای دانش‌آموزان ببریم.
انتهای پیام

captcha