حمایت از کالای ایرانی معضلات اقتصادی کشور را حل می‌کند
کد خبر: 3706426
تاریخ انتشار : ۲۸ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۲:۲۱

حمایت از کالای ایرانی معضلات اقتصادی کشور را حل می‌کند

گروه اجتماعی-نماینده ولی فقیه در خراسان‌شمالی گفت:حمایت از کالای ایرانی معضلات اقتصادی و اجتماعی کشور را حل می‌کند.

به گزارش ایکنا ازخراسان‌شمالی، آیت الله ابوالقاسم یعقوبی، نماینده ولی فقیه دراستان امروز در جلسه ای با مدیرکل اقتصاد و دارایی استان، با اشاره به راهکارهای تحقق شعار سال، اظهار کرد: اگر کالاهای ایرانی مورد حمایت جدی مردم و مسؤولان قرار گیرد، بسیاری از معضلات اجتماعی و اقتصادی کشور حل می‌شود.

وی افزود: دشمن در طول تاریخ انقلاب تمام تلاش های خود را برای از پای درآوردن نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران به کار گرفت و مشاهده کرد که از راه نظامی و فرهنگی توان مقابله با این کشور را ندارد، به همین دلیل از راه اقتصادی وارد عمل شده ،ازاین ‌رو باید همه آحاد مردم و مسؤولان نظام را در این زمینه کمک کنند.

یعقوبی عنوان کرد: دشمن باید بداند آزموده را آزمودن خطا است و ملت غیور ایران اسلامی در همه حوزه‌ها می‌توانند از کشور و آرمان‌های انقلاب دفاع کنند.

وی افزود: در سال گذشته دشمنان با ایجاد اغتشاش و دست‌آویز قرار دادن وضعیت معیشت مردم، قصد توطئه داشتند که مردم جواب دندان‌شکنی به آن‌ها دادند.

یعقوبی با تأکید بر اینکه البته همه مسؤولان باید به اهمیت موضوع اقتصاد و مشکلات مردم واقف باشند، خاطرنشان کرد: در روایات داریم که وقتی تنگنا و سختی وارد جامعه شود، فساد اخلاقی که منشأ بسیاری از معضلات اجتماعی است را به دنبال خواهد داشت.

وی یادآورشد: حمایت از کالای ایرانی، حمایت از کارگرو تولیدگران زحمت‌کش است و اگر این مسأله مورد حمایت مردم و مسؤولان قرار گیرد معضل بیکاری و اشتغال و معیشت حل می‌شود.

وی افزود: حمایت از جوانان خوش‌ذوق و کارآمد ملاک عمل مدیران باشد تا این سرمایه‌های انسانی بتوانند آینده ایران اسلامی را به نحو احسن رقم بزنند.

انتهای پیام.

captcha