جلسه مجمع مؤسسات قرآنی ـ مردمی اصفهان برگزار شد
کد خبر: 3706469
تاریخ انتشار : ۲۸ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۵:۱۵
به میزبانی مؤسسه بینه؛

جلسه مجمع مؤسسات قرآنی ـ مردمی اصفهان برگزار شد

گروه مؤسسات قرآنی مردم‌نهاد ــ نخستین جلسه مجمع مؤسسات قرآنی ـ مردمی استان اصفهان روز گذشته، 27 فروردین‌ماه به میزبانی مؤسسه بینه برگزار شد.

به گزارش ایکنا؛ نخستین جلسه مجمع مؤسسات قرآنی ـ مردمی استان اصفهان‌ روز گذشته، 27 فروردین‌ماه با حضور مدیران و مسئولان مؤسسات قرآنی و نمایندگان نهادهای قرآنی ـ فرهنگی استان، در مؤسسه فرهنگی قرآن و عترت بینه برگزار شد.
مجمع مؤسسات قرآنی ـ مردمی اصفهان که متشکل از مهمترین و فعالترین مؤسسات قرآنی استان است به منظور تبادل‌نظر، هم‌اندیشی و هماهنگی هرچه بیشتر در فعالیت‌ها و آموزش‌های قرآنی و آشنایی مؤسسات از توانمندی‌های مختلف یکدیگر هرماه به صورت مستمر جلساتی را تشکیل می‌دهد. میزبان این جلسات هر ماه یکی از مؤسسات قرآنی است که مؤسسه بینه میزبان نخستین جلسه در سال 97 بود.
مدیران قرآنی و نمایندگان نهادهای قرآنیـ فرهنگی استان در سالن اجتماعات مؤسسه بینه حضور یافته و پس از استماع تلاوت قرآن به صورت هم‌خوانی که توسط دو نفر از قرآن‌آموزان ممتازمؤسسه، آقایان عمید و نوید فرازنده صورت پذیرفت، با فعالیت‌های مختلف مؤسسه بینه آشنا شدند.
مرتضی بشیری، مدیرعامل مؤسسه بینه در این جلسه به منظور آشنایی هر‌چه بیشتر مؤسسات با فعالیت‌های سال گذشته  این مرکز به تشریح این فعالیت‌ها پرداخت.
وی فعالیت‌های مؤسسه بینه را در دو بخش آموزشی و تبلیغی - ترویجی تشریح کرد و ضمن توضیح کامل فعالیت‌های آموزشی مؤسسه اشاره‌ای به فعالیت‌های تبلیغی و ترویجی مؤسسه، به‌ویژه اعزام قاریان و گروه‌های تواشیح مؤسسه به خارج از کشور داشت.

برگزاری جلسه مجمع مؤسسات قرآنی مردمی اصفهان
مدیرعامل مؤسسه بینه تلاش جهت تطبیق فعالیت‌ها و حرکت‌های مختلف مؤسسه با آرمان‌های مقدس نظام جمهوری اسلامی را از اصول اساسی مؤسسه بینه برشمردند و ساخت آثار فاخر با موضوعات انقلابی، توجه به بیانات مقام معظم رهبری درانجام فعالیت‌های قرآنی و کاربردی کردن شعارهای سال توسط معظم له در تمام بخش‌ها و فعالیت‌های مؤسسه را نمونه‌هایی از این موضوع دانستند.
در پایان نیز مدیران مؤسسات قرآنی به تبادل نظر وهم اندیشی در مورد موضوعات مصوب خود داشتند.
علاوه بر مدیران عامل مؤسسات قرآنی، نمایندگان اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی، اداره‌کل تبلیغات اسلامی و اداره‌کل اوقاف و امور خیریه در این جلسه حضور داشتند.

انتهای پیام

captcha