جراحی 1300 مددجوی البرزی در بیمارستان‌های طرف قرارداد با کمیته امداد
کد خبر: 3706474
تاریخ انتشار : ۲۸ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۳:۳۲

جراحی 1300 مددجوی البرزی در بیمارستان‌های طرف قرارداد با کمیته امداد

گروه اجتماعی- معاون حمایت و سلامت کمیته امداد امام خمینی(ره) استان البرز گفت: سال گذشته چهارمیلیارد تومان بابت تامین هزینه جراحی 1300 مددجوی بیمار به بیمارستان‌های طرف قرارداد این نهاد در البرز پرداخت شده است.

سید هادی کرابی در گفت وگو با ایکنا از البرز، اظهارکرد: هشت بیمارستان دولتی و دو بیمارستان خصوصی در البرز به مددجویان بیمار معرفی شده از سوی کمیته امداد خدمات درمانی جراحی و بستری ارائه می‌کند.
وی افزود: همچنین با پرداخت چهارمیلیارد تومان هزینه جرّاحی، هزار و 300 مددجوی بیمار تحت حمایت کمیته امداد البرز سلامتی خود را بازیافتند.
کرابی، با اشاره به اینکه برای خدمات درمانی جراحی به خانوارهای مددجو سقفی وجود ندارد، گفت: مددجویان بیمار پس از گذراندن مراحل تشخیص درمان با دریافت معرفی نامه کمیته امداد و ارائه آن به بیمارستان‌های طرف قرارداد از خدمات جراحی استفاده کرده ‌ند و متوسط هزینه انجام شده بابت هر بیمار سه میلیون تومان است.
این مسئول خاطرنشان کرد: در صورتی که مددجوی بیمار توان تامین سهم 10 درصدی هزینه جراحی خود را نداشته باشد، اداره بهداشت و درمان کمیته امداد پس از بررسی لازم مبالغ مربوط به سهم بیمار را نیز از محل صدقات مردم پرداخت می‌کند.
معاون حمایت و سلامت کمیته امداد امام خمینی (ره) البرز تأکید کرد: خدمات درمانی این نهاد در مقایسه با سایر سازمان‌های بیمه‌گر وضعیت مناسبتری دارد و به عنوان مثال در سال گذشته برای درمان یکی از مددجویان بیمار مبتلا به سرطان رقمی بالغ بر 60 میلیون تومان هزینه شده است.
انتهای پیام./

 

captcha