طرح نیازسنجی فرهنگی دانشجویان در کردستان اجرا می‌شود
کد خبر: 3706475
تاریخ انتشار : ۲۸ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۳:۳۴

طرح نیازسنجی فرهنگی دانشجویان در کردستان اجرا می‌شود

گروه اجتماعی- معاون فرهنگی جهاددانشگاهی کردستان، از برگزاری طرح نیاز سنجی فرهنگی دانشجویان در سطح دانشگاه‌های استان خبر داد.

به گزارش ایکنا از کردستان، مجید آوج، معاون فرهنگی جهاددانشگاهی کردستان امروز، 28 فروردین ماه در اولین جلسه هماهنگی فعالیت‌های جهاددانشگاهی با دانشگاه‌ فرهنگیان استان، که به میزبانی دانشگاه فرهنگیان با حضور نمایند‌گان تمام کانون‌های فعال دانشگاه برگزار شد، از اجرای طرح نیازسنجی فرهنگی دانشجویان دانشگاه‌های استان اظهار کرد: با اجرای این طرح می‌توان مطالبات فرهنگی دانشجویان را در طیف‌ها و سلایق مختلف به خوبی شناسایی کرده و متناسب با آن‌ها برنامه‌های فرهنگی را تدوین کرد.
وی افزود: جهاددانشگاهی کردستان، امروز دارای پتانسیل‌های زیادی در زمینه‌های علمی، فرهنگی، پژوهشی و آموزشی است، که می‌تواند در راستای فعالیت‌های دانشگاه‌های استان به عنوان یک نهاد علمی و تحقیقاتی خدمات علمی زیادی ارائه دهد.
معاون فرهنگی جهاددانشگاهی ادامه داد: دانشگاه فرهنگیان به عنوان عامل اصلی تربیت کننده معلمان فردای جامعه، دارای دانشجویان مستعد و توانمندی است که می‌توانیم برنامه‌های قابل توجهی را با تعامل و همکاری همدیگر برگزار کنیم.
دکتر مسعود الماسی رییس پردیس پسران دانشگاه فرهنگیان، در ادامه این جلسه عنوان کرد: ما خواهان انعقاد تفاهم نامه‌ همه جانبه با جهاددانشگاهی کردستان هستیم تا بتوانیم از ظرفیت‌های ویژه جهاددانشگاهی از جمله دوره‌های آموزشی ضمن خدمت برای معلم – دانشجویان، سازمان انتشارات جهاددانشگاهی، سازمان دانشجویان، سازمان گردشگری و دیگر حوزه های این نهاد استفاده کنیم.
بهنام حیدری کارشناس مسئول امور فرهنگی پردیس پسران دانشگاه فرهنگیان، در ادامه جلسه گفت: برپایی نمایشگاه کتاب در سال گذشته نمونه بازر همکاری جهاددانشگاهی کردستان با دانشگاه فرهنگیان بود که به نحوه احسن و بسیار خوبی برگزار شد.
انتهای پیام

captcha