15 خردادماه سال‌جاری آخرین مهلت ارسال آثار به دبیرخانه جشنواره سراسری عکس رضوی
کد خبر: 3706485
تاریخ انتشار : ۲۸ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۳:۵۷

15 خردادماه سال‌جاری آخرین مهلت ارسال آثار به دبیرخانه جشنواره سراسری عکس رضوی

گروه فرهنگی- معاون هنری و سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان‌شرقی گفت: دبیرخانه جشنواره سراسری عکس رضوی تا 15 خرداد ماه سال‌جاری پذیرای آثار علاقمندان است.

به گزارش ایکنا از آذربایجان‌شرقی، به نقل از روابط عمومی ارشاد اسلامی استان، علی محرمی، معاون هنری و سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان‌شرقی، امروز  گفت: دبیرخانه جشنواره سراسری عکس رضوی تا 15 خرداد ماه جاری پذیرای آثار علاقمندان است.

دبیرخانه جشنواره سراسری عکس رضوی تا 15 خرداد ماه جاری پذیرای آثار علاقمندان

وی، اظهار کرد: برگزاری هشتمین دوره از جشنواره سراسری عکس رضوی در تبریز فرصت مغتنمی است تا هنرمندان عکاس از سراسر کشور با ارائه‌ آثاری ارزشمند و مضامین والای معنوی در قالب عکس، در معرفی فرهنگ رضوی برای مخاطبان تلاش کنند.

وی افزود:‌ هنر از بهترین ابزارها برای انتقال مفاهیم دینی است و هنرمندان می‌توانند با توجه به سیره و اندیشه ناب امام رضا(ع) که جایگاه خاصی در دل مردم ایران و جهان تشیع دارد با هنرشان جان‌های مشتاق و با ایمان را جلا بخشند.

محرمی تصریح کرد: هشتمین جشنواره سراسری عکس رضوی همزمان با دهه کرامت و به مناسبت سالروز میلاد باسعادت هشتمین اخترتابناک آسمان امامت و ولایت حضرت علی‌بن‌موسی الرضا(علیه السلام) و حضرت معصومه (س) و بزرگداشت حضرت احمدبن‌موسی علیه السلام (شاهچراغ) و در آستانه روز جهانی عکاسی، در تبریز برگزار می‌شود.

وی، اشاعه و ترویج فرهنگ رضوی، گسترش فعالیت های فرهنگی و هنری مرتبط با سیره اهل بیت(ع) و نکوداشت پدیدآورندگان‌ آثار در حوزه عکاسی و کمک به ترویج این عرصه معنوی را از اهم اهداف برگزاری این جشنواره عنوان کرد.

معاون هنری و سینمایی اداره کل ارشاد اسلامی آذربایجان شرقی، محورهای جشنواره را شامل آداب و فرهنگ زیارت، جلوه های حرم مطهر ائمه اطهار (ع) و بنا‌های مذهبی امامزادگان و فرهنگ ائمه اطهار در تمام نقاط جهان برشمرد.

 انتهای پیام

captcha