برنامه‌های مادحین در اعیاد شعبانیه
کد خبر: 3706530
تاریخ انتشار : ۲۹ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۲:۳۰

برنامه‌های مادحین در اعیاد شعبانیه

کانون خبرنگاران نبأ ــ جشن گرامیداشت اعیاد شعبانیه به همت هیئات بزرگ تهران با حضور مادحین و سخنرانان در نقاط مختلف تهران برپا می‌شود.

چهارشنبه//برنامه‌های مادحین در اعیاد شعبانیه

به گزارش کانون خبرنگاران ایکنا، نبأ، جشن میلاد سرداران کربلا؛ امام حسین، حضرت سجاد و حضرت ابوالفضل(علیهم‌‌السلام) در هیئات و مساجد مختلف با حضور مادحین و ذاکرین اهل بیت(ع) برگزار می‌شود.

این مراسم به همت هیئت ریحانة‌الحسین با سخنرانی حجت‌الاسلام والمسلمین سیدجلال موسویان و مولودی‌خوانی سیدمجید بنی‌فاطمه پنج‌شنبه، 30 فروردین ساعت 20:30 در مجتمع فرهنگی مذهبی ریحانة‌الحسین به آدرس اشرفی اصفهانی، باغ فیض، خیابان ۲۲ بهمن برقرار است.

آستان مقدس امامزاده حضرت علی اکبر(ع) چیذر هم به همین مناسبت از پنج‌شنبه، 30 فروردین به مدت سه شب از نماز مغرب مراسم باشکوهی با سخنرانی حجت‌الاسلام قاسمیان و مداحی محمود کریمی برگزار می‌کند.

چهارشنبه، 29 فروردین ماه نیز از ساعت 7 صبح إلی 10 صبح مراسم اعیاد شعبانیه در خانه مداحان با حضور غلامرضا سازگار، یدالله بهتاش، مهدی آصفی و سیدعلی سادات رضوی برگزار می‌شود.

خانه مداحان در میدان سپاه، بعد از پل چوبی، چهارراه فخر آباد، خیابان مشکی واقع شده است.

بر اساس این گزارش، مسجد سلمان فارسی، چهاشنبه، 29 فروردین ماه از ساعت 20:30 مراسمی با سخنرانی حجت‌الاسلام سیدرضا محبوبی و مداحی مهدی سلحشور و محمدجواد احمدی برگزار می‌کند و مسجد سلمان فارسی در بلوار هنرستان خیابان شهید نجف‌زاده واقع شده است.

مراسم هفتگی حسینیه مرحوم چمنی هم از چهارشنبه شب، 29 فروردین به همراه اقامه نماز مغرب و عشاء به مناسبت اعیاد شعبانیه با مداحی حاج منصور ارضی برگزار می‌شود.

حسینیه بیت الزهرا(سلام الله علیها) هم به مناسبت اعیاد شعبانیه شب ولادت امام حسین(ع) پنج‌شنبه، ۳۰ فروردین ماه و شب ولادت حضرت عباس(ع)، 31 فروردین مراسم باشکوهی را با مداحی منصور ارضی در محل حسینیه جنب مهدیه تهران برگزار می‌‌‌کند.

علیرضا برومند

انتهای پیام

captcha