اعلام اسامی برگزیدگان آزمون سراسری حفظ قرآن / تجلیل روز دوم اردیبهشت در صحن مسابقات بین‌المللی
کد خبر: 3706559
تاریخ انتشار : ۲۸ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۶:۴۷
خدمتکار خبر داد:

اعلام اسامی برگزیدگان آزمون سراسری حفظ قرآن / تجلیل روز دوم اردیبهشت در صحن مسابقات بین‌المللی

گروه مسابقات ــ دبیر ستاد اجرایی آزمون سراسری حفظ و مفاهیم قرآن کریم از قرعه کشی انتخاب سه هزار برگزیده این آزمون در روز 29 فروردین‌ و اعلام رسمی اسامی آنها تا روز اول اردیبهشت خبر داد.

اعلام اسامی برگزیدگان آزمون سراسری حفظ قرآن / تجلیل روز دوم اردیبهشت در صحن مسابقات بین‌المللی

مرتضی خدمتکار، دبیر ستاد اجرایی آزمون سراسری حفظ و مفاهیم قرآن کریم در گفت‌وگو با ایکنا، با اشاره به برنامه‌ریزی برای برگزاری مراسم تجلیل از برگزیدگان آزمون سراسری حفظ و مفاهیم قرآن کریم، گفت: بر اساس برنامه این مراسم روز یکشنبه دوم اردیبهشت‌ماه برگزار می‌شود.
وی با اشاره به اینکه این مراسم با حضور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزار می‌شود، افزود: بر اساس برنامه‌های صورت گرفته این مراسم در صحن اصلی سالن برگزاری مسابقات بین‌المللی قرآن کریم که در آن ایام در مصلای امام خمینی(ره) در جریان خواهد بود، برپا می‌شود.
دبیر ستاد اجرایی آزمون سراسری حفظ و مفاهیم قرآن کریم تصریح کرد: در این مراسم از برگزیدگان آزمون اعم از قرآن آموزان، حافظان قرآن کریم، موسسات برگزیده، استان‌های موفق و رسانه‌های همکاری که در این مدت با آزمون همکاری داشته‌اند، تجلیل خواهد شد.
خدمتکار اظهار کرد: با توجه به اینکه امکان زمانی برای تجلیل از همه رسانه‌ها یا موسسات وجود ندارد، لذا در این مراسم از تعدادی از موسسات و رسانه‌ها به نمایندگی از دیگر رسانه‌ها و موسسات تجلیل خواهد شد.
وی در ادامه به قرعه‌کشی انتخاب سه هزار نفر برگزیده آزمون اشاره و اظهار کرد: قرعه‌کشی سه هزار نفر روز چهارشنبه 29 فروردین‌ماه برگزار می‌شود تا در ادامه آن روز شنبه اول اردیبهشت‌ماه اسامی تمامی برگزیدگان که سه هزار نفر هستند، منتشر و رسانه‌ای شود.
دبیر ستاد اجرایی آزمون سراسری حفظ و مفاهیم قرآن کریم در ادامه در پاسخ به سوالی در مورد علل تأخیر در قرعه‌کشی و معرفی برگزیدگان، عنوان کرد: با توجه به اینکه اعتراض به نمرات در پاره‌ای موارد وجود داشت، تصمیم گرفته شد تا رسیدگی لازم به این اعتراضات صورت بگیرد تا حق کسی ضایع نشود. امروز پرونده اعتراضات بسته می‌شود و روز چهارشنبه قرعه‌کشی سه هزار نفر به صورت نرم افزاری انجام می‌شود.

انتهای پیام

captcha