آغاز احداث بیمارستان ۱۶۰ تختخوابی «سجادیه» مهرگان
کد خبر: 3706582
تاریخ انتشار : ۲۸ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۶:۰۷

آغاز احداث بیمارستان ۱۶۰ تختخوابی «سجادیه» مهرگان

گروه اجتماعی- کلنگ بیمارستان ۱۶۰ تختخوابی «سجادیه» مهرگان در استان قزوین، با حضور ایرج حریرچی، قائم‌مقام وزیر بهداشت و جمعی از مسئولان استان و شهرستان به زمین زده شد.

به گزارش ایکنا از قزوین، کلنگ بیمارستان تخصصی و فوق تخصصی سجادیه و با در نظر گرفتن بخش سوختگی امروز 28 فروردین با حضور معاون وزیر بهداشت به زمین زده شد.
بیمارستان ۱۶۰ تختخوابی «سجادیه» مهرگان، در کنار چهار تخصص اصلی، شامل اطفال، داخلی، جراحی و زنان، بخش تخصصی و فوق تخصصی سوانح و سوختگی را هم دارد که با توجه به کمبود تخت در این بخش در استان، احداث این بیمارستان ضروری است.
پیش‌بینی تخت‌های ویژه سوختگی (BICU)، بانک پوست برای پیوند پوست در بیماران سوختگی شدید، شرایط استریل اتاق تمیز برای محافظت از بیماران سوختگی شدید در ابتلا به عفونت‌ها ازجمله ویژگی‌های مهم این بیمارستان است.
این بیمارستان دارای 124 تخت فعال ICU، CCU، اطفال، قلب، زنان و زایمان، ارتوپدی، جراحی عمومی، سوختگی، BICU، داخلی و چشم و تعداد 33 تخت ستاره‌دار اورژانس، اتاق عمل، اتاق عمل سوختگی و LDR است که درمجموع با 157 تخت در خدمت مردم خواهد بود.
بیمارستان «سجادیه» مهرگان، شهرهای مهرگان، محمدیه (زیباشهر)، روستاهای اطراف و مسافران بین‌راهی را تحت پوشش قرار می‌دهد و به بیماران سوختگی استان و استان‌های هم‌جوار خدمت‌رسانی خواهد کرد.
ارائه خدمات در این بیمارستان بر اساس تعرفه دولتی است و شرکت بین‌المللی بیمارستان سازی و داروسازی سجادیه که مجری این پروژه است در طول خدمت، بر اساس تعرفه دولتی ارائه خدمت خواهد داشت.

انتهای پیام

captcha