مسئولان روحیه جهادی خدمت به مردم را در خود تقویت کنند
کد خبر: 3706586
تاریخ انتشار : ۲۸ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۶:۲۱
مدیر حوزه علمیه قزوین:

مسئولان روحیه جهادی خدمت به مردم را در خود تقویت کنند

گروه فرهنگی- مدیر حوزه علمیه قزوین گفت: خدمت به مردم به‌ویژه اقشار محروم جامعه رسالتی بزرگ و ارزشمند بوده و باید این روحیه جهادی خدمت به مردم در مسئولان تقویت شود.

به گزارش ایکنا از قزوین، به نقل از روابط عمومی حوزه علمیه قزوین، حجت‌الاسلام‌والمسلمین علی عباسی امروز 28 فروردین در دیدار کارکنان شهرداری قزوین، گفت: شما مسئولین باید در امر خدمت‌رسانی به مردم و ارباب رجوع نهایت تلاش خود را در همه جهت داشته باشید رفع گرفتاری مردم و برطرف نمودن مشکلات آنها باید اولویت جدی شما باشد.
وی افزود: خدمت بدون چشم داشت به مثابه جهاد در راه خداست و این سبک از خدمتگزاری، انسان را به سیره انبیاء و اولیاء الهی نزدیک‌تر می‌کند.
حجت‌الاسلام عباسی اظهار کرد: آشنايی با مسائل و مشكلات مردم مي‌تواند مديران را برای برنامه‌ريزی بهتر در حوزه‌های مختلف ياری دهد، تا از اين فرصت خدمتگزاری به نحو احسن و در جهت خدمت به نظام و مردم استفاده شود.
مدیر حوزه علمیه قزوین گفت: خدمت به مردم به‌ویژه اقشار محروم جامعه را رسالتی بزرگ و ارزشمند بوده و باید این روحیه جهادی خدمت به مردم را اولویت قراردهید.
عضو شورای حوزه علمیه قزوین تصریح کرد: مردم به کسانی اهمیت می‌دهند که برایشان خدمتی ارائه دهد، بنابراین مسئولین باید توجه داشته باشند، خدماتی که ارائه می‌دهد، مبنای قضاوت مردم است.
حجت‌الاسلام عباسی بیان کرد: انقلاب اسلامی ما هرچه دارد به برکت حضور و پشتیبانی مردم است و باید قدر مردم را بدانیم و در خدمتگزاری به مردم از یکدیگر سبقت بگیریم.

انتهای پیام

captcha